Zal hij vast en zeker leuk gaan vinden !
SURPRISE!!!
Oeh… ik heb een jongen op msn, die mij net verteld dat hij gek van me is… aaaaaaahhh
x
hihihihi is hij mooi ? ![]()
Je kent hem, hij is aardig, woont om de hoek en kan op tegen een turk die 3000 km verder op woont?? Go for It anders wegwezen!!
Hihihi
![]()
Nee hij is niet leuk!!! AAAAAAAAAAAH :hairy:
OKe weg wezen dan!!!
HAHAHAHHA
![]()
WEEKEND
Ja dat weten we nou wel!!! ;)![]()
Mag ik ook genieten!! Had er gewoon ff zin in!!
Zo de vakantie betaald, dus over 6 weken ga ik/wij!!!
HEERLIJK
![]()
LEKKER!!!
Zo goeiemorgen allemaal!!!
x
Good morning…!!
Ben hier al een tijdje niet meer geweest…
Goede morgen allemaal :laugh: .
Mizz, je was idd ontzettend rustig…
Haha ja dat viel mij ook al op!!! Ik zit alweer achter mijn burootje om mensen weer naar de zon te sturen!!
X
Goed zo, stop ze maar allemaal in het vliegtuig naar Turkije
.
Was net trouwens op het nieuws dat er veel vakantiegangers gingen nu, geloof iets van 60.000.
Vandaag 58.000 passagiers. Er zijn echt mega veel problemen met tickets omboekingen, vluchtwijzigingen, hotels die nog niet open gaan!!! DRAMA dus!!
x
O jee Cyn, zet je maar schrap dan!!!
Sterkte Cyn. Denk erom, zeiken doen ze maar op de WC!!
Go for it Girl!
![]()
He scheurneus, hoe was ie?
nou ben weer ff gaan liggen dus! Kleine slalom, laatste bocht, net te weinig snelheid, VAN ONDEREN!!! Als er een kleine kamerolifant gaat liggen dan moet je de omgeving wel waarschuwen dus!!(hihihi)
Nee ik heb niets, ook geen angst nu ofzo. Vind het nog steeds vet kicken, je voelt je alleen zo’n muts dan!!
Nu gaat de instructeur een week op vakantie, mag ik VEERTIEN!!! dagen niet rijden!!!
![]()
Mensen die naar Kusa gaan en die dan eerst naar Antalya vliegen en daarna weer terug naar Izmir… Lekker geregeld allemaal!!!
x