Dan gaan we met ze alle die juwelier leegkopen!!!
x
Dan gaan we met ze alle die juwelier leegkopen!!!
x
iig vertellen dat daar een leuke juwelier zit aan iedereen waarvan we horen dat ze naar Kusa gaan!!
![]()
Weet je die grote poort zijn in de hoofdstraat ? Als je met je rug naar de kervanseray staat en met je neus naar de poort, dan sla je links af en dan een beetje verder op je rechterkant heb je die juwelier ! Ga denk ik mij daar ook eens iets gaan kopen deze zomer
Had graag een gouden armbandje nog gehad ![]()
Weet je het zijn beps ?
Wil er ook nog een armbandje bij :yes:, maar eerst maar eens zorgen dat we daar komen.
Nou, als iedereen van het forum nu moest gaan dan vraag ik ook wel commissie hoor ! hihihihihihi
Neej, een armbandje had ik toch nog gewild en waarom dan niet bij hem ? Die baas ken ik en hij is altijd al heel lief voor me geweest, vind het maar normaal dat ik hem dan ook help !
Tuurlijk zo werkt dat toch!! Ik verwijs ook naar waar ik me prettig voel hoor!!
Als ik er kom zal ik er zeker eens kijken!
![]()
Ok, en doe de groetjes van mij !
Doe ik dan, mn ouders gaan in sept dus wie weet. En ik wil dan ook, ik ben gek op Kusa!!
![]()
Ik ook ! September of oktober, ergens daarrond !
Ik wil ook in oktober nog wel een keer!!! Maar nee dat gaat helaas niet lukken!!!
X
Nee ik ga altijd 2 keer, en Cyn jou wil ik niet eens horen!!!
Maar we(puber en ik) willen naar Turkije(ik naar Kusa vooral!) maar hubbie vind 1 keer Turkije genoeg!! Leuke discussies thuis:
Luister dat jullie nu ineens in juni al gaan, dat is dan jammer, jullie hebben mij september in Turkije beloofd, en beloofd is beloofd(hihihihi)
We gaan het zien, heb eea op het oog, maar als het zover komt horen jullie het van me
![]()
Sorry beps… ik zeg al niks!!!
x
:laugh: :laugh: :laugh: Nee Cyn, nu willen we je even niet horen. Jij mag al 3keer naar Turkije.
Oke beter, als je je plekje maar weer kent!!(hihihi)
Dus, meiden, ga ervoor, dat je in sept of okt weer kan!
![]()
Moet eerst in mei nog weg zien te komen!
Zien of wil je en je wettige vechtgenoot niet!!?? En waar wil je heen, Turkije is logisch, maar waar??
![]()
@Mar: Ik mag nog maar 2 keer hoor!!! Vorig jaar mocht ik 4 keer!!
x
@Cyn: Ja je bent zielig, vast!!! :no:
Moeten we nu medelijden met je hebben(hihi)
Marion iss zielig, die heeft nog niets geboekt staan, en heeft behoefte om te gaan. We denken aan je lieverd!
![]()
@Marion: Sterkte meid !
Nou, dit jaar (als we 2006 nemen) ga ik nog MAAR 2 keer naar Turkije en ik hoop dat er nog een derde keer mag komen en hopelijk een vierde keer !!!
Als we 2005 nemen was ik er ook 3 keer, dus ieder jaar een keertje erbij en dan ben ik al gelukkig :p:p:p
Als ik in sept nog een keertje ga ben ik zo blij als een klein kind, echt waar. Ga ik staan te springen als een stuiterballetje!! Heb ik dit keer al gedaan, maar dat word dan alleen nog maar erger!
Marion Go for It Girl!! Gewoon boeken, en dan zeggen: VERRASSING!!:yes: :laugh:
![]()