Estore om ons wat bezig te houden 3

nog 3 uurtjes en ik ben onderweg naar het vliegveld…6 uur de lucht in…en dan lekker gaan genieten van de turkse zon :wink: alvast veel zonnige groetjes uit turkije :stuck_out_tongue:
groetjes yvonne

Geluksvogel!!! Goede reis en heel veel plezier.

Tuurlijk schat, jij zorgt dat er geen werk is, dat zn familie problemen maakt, en de hele dag hang je om hem heen en houd je hem van alles weg!!
Doe niet zo raar!! Jouw schuld niet, heeft hij problemen is dat zijn ding, niet van jou!! Pas op hoor lieverd, want als hij je dit aanpraat roep ik hem erbij en zal IK hem eens vertellen dat hij niet aan onze lieverd mag komen!!
:love: you
:wave:

Precies, dan gaan beps en ik erop af in Juni, en zullen wij hem de waarheid eens vertellen!!

X

Yvonne(poelie) Goede vlucht en fijne vakantie!!!

Poellie: VEEL PLEZIER!!!

Neen, hij praat het zeker niet aan mij. Ik heb hem zelfs gevraagd of ik hem nog gelukkig maak of niet, dat hij dat anders maar moet zeggen als hij niet gelukkig is en hij zei me dat ik hem zeer gelukkig maak !
Volgens mij is hij een beetje gefrustreerd omdat hij geen werk kan vinden… Alleen de problemen met zijn familie wil hij me niet vertellen, hij zei alleen dat zijn zus gaat scheiden, maar volgens mij is het iets anders…
Als je mij vraagt hebben ze wat geldproblemen, ben het natuurlijk niet zeker maar ja, tijd brengt raad zeggen ze… Maar heb zo het gevoel dat ik erbuiten sta, maar wss wil hij me niet lastigvallen met zijn problemen en daarom zit ik er ook zo mee in … Ah ja, wss heb ik geen reden om er mee in te zitten …

Ohhhh volgens mij ben ik té onzeker…

Precies. En je weet wat ze zeggen, eerst zorgen voor jezelf, want wie niet goed voor zichzelf kan zorgen, kan NOOIT goed voor een ander zorgen!!! Dus ruim die problemen eerst maar eens bij jou op, dan kan je er voor hem zijn!

Sorry voor het zagen meiden !

Als we je kunnen helpen dan zullen we dat ook zeker doen!!! Zaag dus maar lekker hoor meid!!

X

De mensen zijn daar toch anders dan hier Sev. Problemen blijven binnen de familie. En er wordt meestal niet zo openlijk over gevoelens gepraat.
Kan me ook wel voorstellen dat hij er chagrijnig van wordt dat hij geen werk kan vinden. Geen werk is geen geld en dan ben je afhankelijk van anderen. Geen geld betekent ook minder bellen naar jou toe. Lijkt me voor hem ook niet prettig als jij de kosten hiervoor allemaal op je neemt.

Kom maar op hoor lief, geen probleem!!
Zijn we voor

Ja idd en ga ik ook niet vlug meer doen. Heb mn ex véél te véél gegeven maar heb er toch geen spijt van. Zij kunnen het beter gebruiken dan dat ik het aan pruts geef ! Heb mn vriendje zijn internetverbinding betaald omdat het wel deels mijn schuld was dat hij die hoge rekening had (heb hem véél te lang beziggehouden) maar hij heeft er zelf niet om gevraagd !

Heb zojuist een sms gestuurd dat hij ff moet laten bellen en ik hem terug bel wanneer hij kan ! Zal me mss meer goed doen als ik zijn stem hoor !

Voel me zo een zaag maar jullie zijn de enige waar tegen ik het kan zeggen, mn vriendinnen verstaan er niets van ! En mn ma heeft er pijn van als ze mij verdrietig ziet. En jullie kennen ook goed die turken van ons :wink:

Dat is wel tegen de eer in van de goede turken. Ik zeg bewust goede turken omdat ze er ook soms op lopen dat wij geld hebben!
Mijn ervaring is wel dat ze ervan uitgaan dat jij die kosten op je neemt! Nu doe je het ook door terug te bellen! Wij hadden een “vriend” en toen we hem financieel geholpen hadden hebben we niet veel meer gehoord, tot er weer geld nodig was!!
Ik ben daar ook een beetje voorzichtig mee dus!

Maar wij luisteren hoor meis. Geen probleem, zaag en zaag maar, wij kunnen het hebben!

Wel, wat het geld betreft, zoals hij denkt heb ik het ff voorgeschoten maar wat mij betreft kan hij het houden maar hij weet het nog niet (zal hem eerst wat laten werken ! ) Hij had gewoon een probleem en wou het niet zeggen totdat ik hem heb gedwongen, en hij zei dat hij aan een vriend geld ging vragen. Maar die vriend had ook geen meer… Toen heb ik gezegd dat ik hem wel zou voorschieten, heeft hij gezegd dan dat hij het deze zomer wanneer ik kom allemaal terug geeft ! Wel niet dat het om zoveel ging hoor.
Nou, en dat bellen, ah, ik weet dat hij niet veel geld heeft en hij heeft ook al zo veel voor mij en mn ouders gedaan, dus is dat het minste, ik ga er niet honger van lijden door eens te bellen, doen we niet vaak, babbelen meestal via webcam op msn…

Enneuh… Ik heb mn vriendje gebeld ! Hij zat bij zijn vorige baas en vriend die juwelier is in Kusadasi (Sungold) en we waren zo blij elkaar te horen en nu zijn stem te horen te hebben denk ik dat het wel weer in orde is hoor ! Hij maakte weer grapjes en zo ken ik hem weer !

@Beps: o ja waarom ik een sms heb gestuurd dat hij me moest bellen als hij kon gebeld worden is: omdat hij nog steeds naar hotels een job gaat vragen en als hij dan bij die bazen gebeld word vind ik het niet echt netjes, zou ik ook niet graag hebben…

He gelukkig!!!
X

Ja gelukkig ! Hij zei ook van ja, ik zit in sungold, maak maar goed reclame want ik moet nog met jou op vakantie héééé hehe

Kijk dat zijn de goede berichten Sev!! Ik ben gewoon een voorzichtig mens, na onze ervaring, maar ik geloof vast dat hij het goed met je voor heeft! En nu maar hopen dat ze daar werk voor hem hebben!!
Sungold zijn je(hihi) waar zit dat?