Estore om ons wat bezig te houden 3

Ik wil wel heel even mee naar Kusadasi om wat te drinken, maar daarna wil ik snel door naar Side hoor.
Daar wacht iemand op mij.

@ Beppie:
Denk eraan als je hem ziet dat Cynthia hem vergelijkt met een aap :stuck_out_tongue: :wink: :smiley: , moet je hem vragen of hij zin heeft in een :banana:.

WHAHAHAHAHAHA…

x

@ Cynthia:
Is maar goed dat ik niet naar Gümbet kom, zou met al die verhalen in mijn achterhoofd direct de slappe lach krijgen als ik hem zou zien :laugh: :laugh: :laugh: .

Meiden, das nu dus bij mij wel zo!! En ik denk in plaatjes! Dus als Cyn over 6 weken tegen me zegt: Annemiek meet Yassar, dan denk ik, BANANEN!!! HAAR!!!
En dan een serieus gezicht houden, NOT!!!
Nou een nieuwe dag en vandaag gaan er DRIE weg:

VEEL PLEZIER MEIDEN, FIJNE VAKANTIE EN GOED REIS!!!

:wave:

En Annemiek, het leukst van alles: wij gaan weer een stukje omhoog in de lijst!!

Goeiemorgen Dames ! Plannen voor vandaag ?
Héérlijk ! Opstaan met het zonnetje !

@Iedereen die vertrekt: prettige reis !

Hé Sev! Ja hier schijnt het zonnetje ook al zo lekker! En ik ben vandaag lekker vrij! Jij nog plannen?

Vrij vandaag ! Mss een beetje frisbee spelen met mn hond in het zonnetje ! Is dat beestje ook tevreden vandaag en slaapt hij lekker vanavond :wink: Zoals de kleine kindjes :smiley:

En de zon schijnt, jullie mazzelbipsjes!! En wij harde werkers maar ploeteren!!!:wave:

• Ik ben vandaag zo vrolijk *

Jij hebt je vriendje gesproken, dus als je nu depri zou zijn, dan zou ik je kielhalen!!

HAHAHAHAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… Ik kan je niet vertellen hoe blij ik was gister!!! Hij is zoo lief!! Webcam aan…

x

Ik ben zooooo benieuwd!!
EN MEIDEN IK GA HEM LEKKER ZIEN HAHAHAHAHA!!!

Ja!!! Echt grappig man!!! Hij was echt lief… Het is jammer dat ze hier geen plaatje hebben van een roze wolk!! :love: :love: :love:

X

nou die zie ik door je berichtjes heen wel zweven hoor, maak je maar geen zorgen(hihihi)
En het weer helpt ook heerlijk mee, dus nog vrolijker dan

o jaaaaaaa zalig ! Mocht mijn vriendje er nu nog opkomen ben ik ook weer blij …

Sev, roep hem erbij dan hebben we nog meer gelukkige mensen!!

Ja zou wel willen alleen weet ik nie of hij nu tijd heeft. Hij is wanhopig op zoek naar een job die hij niet vind en hij is er wat humeurig van + de problemen van zijn familie… = dubbel humeur …
Voel me echt slecht omdat ik denk dat ik hem niet gelukkig maak …

Kan jij toch niets aan doen dat hij geen werk kan vinden en problemen met zijn familie heeft? Meestal kuur je die dingen uit op degene waar je je het prettigst bij voelt. Dus jij in zijn geval.