Estore om ons wat bezig te houden 3

Ik heb alles in huis…ehm op mn tapijtje :slight_smile:
Wat zullen we als eerste doen als we aankomen in Kusadasi?
Ik ga denk ik alos eerste naar de hamam en dan zoek ik et strand op!!! :smiley:

Hammam ligt net buiten het dorp, onderweg naar Ephesus toe!! Goed plan!! Hoe laat komen we aan??
:wave:

Nou zullen we zometeen maar aankomen? Ik wil naar de hamam en naar het strand :stuck_out_tongue:
Zet ik mn tapijtje even op super turbo stand :stuck_out_tongue:

Eerst naar mn vriendjeuuh !!!

Ohw ja!!! Gaan we eerst even kopje thee drinken bij je vriendje! Blijf jij daar dan als wij naar de hamam gaan of gaan jullie beide mee?? :smiley:

Ik ga mee naar de hamam, mn vriend moet daar maar blijven tenzij hij de massage wil doen :smiley: Maar heb zo de indruk dat het momenteel iets minder gaat tussen ons :frowning:

Ik wil wel massage, maar geen mannelijke masseur!!! Dus kom maar op met die hammam, en dan bruinen op het strand, wat jij Rien??

Let’s go!!

Heerlijk! Nou idd absoluut eerst hamam en dan heerlijk laten bruinen op het strand! Oew en ik wil wel gemasseerd worden door een mannelijke masseur, maar alleen als ik hem zelf mag uitzoeken :stuck_out_tongue: Doe anders ook maar een vrouw!
Waahhhhh lekker!!! en dan een lekker cocktailtje on the beach!

o jaaa ! En kunnen we er geen girlsparty van houden ! GEEN MANNEN ! Heb zo ff het balen ervan !

Jaaaaaaaa girlsparty on the beach!!!

jihaaaaaaaaaaaaaaa :ARGENTINA

Huren we de Bistro Bellman helemaal af alleen voor onze girlsparty!

Doe mij maar de kebab bellman ! :wink: hihihiihi

Hahahaha

Maar meiden… Ik ga niet mee tot kusa hoor!! Ik jump met me parachuutje bij bodrum naar beneden!! Dan ren ik naar het hotel van mijn vriend… Ren dat gebouw in, en vlieg hem om ze nek… Moet dan huilen dat ik hem zo heb gemist, en dan kom ik noooooit meer terug,…

Dan kom ik daarna samen met hem naar Kusa… Op een kameel… dan dump ik me vriend ff in de kamer… en dan houden we een girlsparty!!!

En dan ga ik naar mijn turkse god, en hebben jullie van mij voorlopig ff geen last meer :wink:

X

Je bent echt niet teveel hoor, dus geen last van je!!!

Weet je wat ik nou helemaal geweldig vind… Dat jij mijn vriend misschien ook wel gaat zien :wink:

x

Ik ga ervan uit dat ik hem ga zien dus!!

haha… ja hoor!!

En ik hoop dat ik de mijne nog heb als ik in augustus naar Turkije ga !