Estore om ons wat bezig te houden 3

Is een heerlijk dorp dus!!
:wave:

let’s go!!

Ok! Evem op de volgende windvlaag wachten

Ok daaaaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaaaan we!!!

Kan ik ook nog op dat kleed???

X

Jazeker iedereen past erop! Er zit namelijk een speciale verklein functie op, dat ervoor kan zorgen dat alle passagiers worden verkleind zodat iedereen erop past!
En we hebben hier waterpijpen met lekkere smaken tabak, raki, turkse koekjes en Sev zorgt voor de döners!
Ohw ja en onderweg pikken we Tarkan en Mustafa Sandal op. Over Ibrahim Tatlesis waren we nog niet helemaal uit of die nou ook mee ging of niet!

Goede middag meiden!!! Nog steeds aan het vliegen? Heeft het tapijtje opstartproblemen dat hij zo lang in Holland blijft?

Pik Yasar ook maar ff op dan
 Samen met mijn vriendje bij jullie aan de waterpijp!!! Haha ik zat gister trouwens in Disney echt op een vliegend tapijt!!!

X

We gaaaaaaan!!! Pik maar op die die er mee wil. Waterpijp smaak chocolade/raki! ZALIG!!!

Ok Annemiek ik sta voor de deur! Zie je me zweven? Spring maar achterop dan halen we Cyn op! De chocolade waterpijpsmaak en de raki staan klaar!

Cyn we komen eraan!!!

Ik zit!!! Gaan op naar Cyn!!!
Heb wel de foon van het werk mee, anders gaan ze zeuren(hihi)

Prima neem jij je phonetje maar mee :slight_smile: Stiekem toch nog wat bijverdienen om uit te geven in Turkey :wink:

Cyn, meid? Sta je klaar?

WAAAAT GAAN JULLIE KUSADASI ?? IK GA MEE !!! Mn vriendje zit daar nu sinds gisteren terug :frowning: pffff Kan er echt niet tegen, hij daar en ik hier :cry:

Was ff vergeten te kijken hier, ben bezig een Mac Donalds spel aan het spelen op computer en het is zoooo verslavend ! :embarrese

@Sevgilim: Dat spel dat je bestellingen moet klaar maken zeker>???

@Rien: Ik sta klaar hoor!!!

X

Ok dan sta ik nu voor je deur samen met Annemiek. Sev jij wilt ook opgehaald worden? Sta je ook al klaar? Neem je spelletje maar mee, we hebben hier ook een laptop :wink:
Dan kunnen we op weg naar Kusadasi!!

@Rien: ok ik ga mee, leg die laptop alvast maar aan!

@Cyn: Je moet het hele bedrijf draaiende houden en zorgen dat je zoveel mogelijk winst maakt
 Koeien kopen, voeder, werknemers aannemen of ontslaan hhihihihihi www.spele.nl

Is een heeeeeel gaaf spel dus!! Ben er al weer een btje klaar mee!! Neem je laptop mee, Sev, kunnen we elkaar helpen hihihi
Kijk wie moeten we nu nog halen??

Volgens mij nu even niemand meer

Ok Up we go!!! Wieuw!!!
Wat suist die wind lekker langs je oren door onze haren!!!

Owh heerlijk gaan maar!! Het zonnetje doet het, heb lekker mn zomergoed aan, en KUSA we komen eraan!!!
:laugh::laugh:

Heerlijk waterpijp met een muziekje erbij (Nilufer - Gozunaydin (Dance remix)) Vliegen wij onderweg naarons geliefde landje!
Over bergen, over wolken! Ohw moet je rechts eens zien wat mooi!!!
Iemand nog wat raki?

Alleen als je cola erbij hebt!! HMMMMM lekker, 2 klontjes graag, ja ijsklontjes
Thnks