Ik ben de stad niet eens ingeweest!!!
x
Ik ben de stad niet eens ingeweest!!!
x
We krijgen zo’n topic binnen 3 weken gewoon vol!!!
x
Hey Cynnie!!! Ook weer van de partij?? Weekend goed doorgekomen?
Ja marrie!!! Lekker niks gedaan!!! Is ook wel eens erg lekker hoor!!! Jij ook een lekker weekend gehad?
x
http://www.lucardi.nl/closeups/380.0266.9.jpg
Meiden wat vinden jullie??? Wil even jullie mening horen!!
x
Vind het wel mooi. Weet alleen niet wat voor tekst er in ring staat
@ cynthia je krijgt morgen de foto van Istanbul. Was de laatste week erg druk voor stage voorbereidingen.
iets over liefde… Ik kan die andere foto er niet op zetten!
x
Ja hoor, zaterdag wat opgeruimd in huis en lekker met een boek op de bank, geluierd dus.
En gisteren naar de doop geweest. Hebben wel gelachen, mijn broer woont in limburg met zijn gezin en wij brabanders moeten al moeite doen om dat dialect te verstaan als er snel gepraat wordt. De pastoor was helemaal niet te volgen, dachten dus dat het aan ons lag. Bleek dat mijn schoonzus en familie hem ook heel moeilijk konden verstaan. Hebben namelijk een Duitse pastoor, en dan nog met een limburgs dialect. Van de mis maakte hij ontzettend veel werk. Bij ons duurt de doop nog geen half uur, hij was dik een uur bezig. Hele verhalen vertelde hij, de hele familie werd zo ongeveer vernoemd. Ook leuk, de peetouders hadden een dik halfuur met de doopkaars in de hand gestaan. En niet in een gemakkelijke houding, nee ze moesten hem heel hoog houden en iedere keer als de kaars wat omlaag ging werd ze verteld dat hij weer hoger moest. Ze leken net het vrijheidsbeeld. Ook wordt er bij ons niet meer gezongen tijdens een doop, hele liederen hebben we nu moeten zingen. Wel apart om te zien hoe anders zo’n viering kan zijn binnen hetzelfde geloof.
Wel mooi Cyn, staat volgens mij dit in:
A ring is round
It will never end
And so is my love
to you my friend
Haha geweldig die doop!!!
En die ring: Is het niet meer een vriendschapsring dan?
x
Denk het wel ja!
Wil je Yassar verwennen?
Haha ja ik wil wat voor hem meenemen… maar heb geen idee wat… Wil eigenlijk wel iets persoonlijks!!
x
Hierna nog 6 posts, zijn we nog maar met zijn 2-tjes Cyn, of is Besmile er ook nog?