Rien ik ben er weer! Eerst nog even eten, kom je me rond 7 uur ophalen dan?
Heb je je soms weer onzichtbaar gemaakt want ik zie je niet!!
he meiden nog steeds onderweg?? Ik ff niet hoor, moest eigenlijk weg, maar ben met de puber ff aan het racen op de Game Cube!!
@Bloemmie, nee geen foon voor de puber, verhaal apart, maar houd het er maar op dattie ff extra bedenktijd neemt
Zo morgen naar mn werk, 's avonds naar een uitvoering van mn nichtje en dan weer naar huis, en naar bedje!
Ik spreek jullie morgen!!
![]()
Goede morgen…is er nog iemand?
Goedemorgen ! Ik ben er ff, zometeen me douchen en dan naar de winkel achter verfborstels voor de tuintafel in te oliën ![]()
Ik ben er maar ook weer niet, zit op mn werk druk met niets doen(hihi)
En het is hier AFGRIJZELIJK warm!!!
![]()
Hier ben ik ook weer ff tussen de stoelen door ![]()
Ben er over een half uurtje weer even. Moet er even een serie de fles gaan geven :bored:
ok, ik zie jullie wel dan!!!
![]()
![]()
Hallo Beppie! Ik ben er weer.
Gezellig, iedereen braaf zn flesje leeg gedronken??
![]()
Gelukkig wel, schiet het tenminste een beetje op. Loopt storm de laatste dagen. Ben nog niet binnen of de volgende wordt al weer geboren. Zit al 2 dagen tot 23.00 uur in de stal :sad: . Maar ja, even door de zure appel heen bijten he. Kan maar weer achter de rug zijn.
Hoeveel geiten(als ik het goed heb?!?!) hebben jullie dan?? En wat doen jullie ermee?? Echt nieuwsgierig hoor, ik ken die beesten alleen als heel irri knabbelende etters die je tas willen leegstelen(:laugh:) op de kinderboerderij!
Ik zit me hier giga te vervelen, wil op vakantie!!! Heb op transavia.com zitten kijken, en als dat klopt ben ik helemaal happy! Wat een tijden voor de charters naar bodrum!!
nou ik hoor/lees je(hihi)
![]()
Hebben nu tussen de 600 en 650 geiten om te melken. Dat moeten er dit jaar ongeveer 1000 worden. Staan nu 300 grotere lammeren die nu dragend zijn en tussen nu en augustus hun lammetje krijgen. Ook van de melkgeiten krijgen er nog 150 een lammetje. Hoef me voorlopig dus nog niet te vervelen
.
Ok, dan snap ik het weer!! Blijf graag op de hoogte dus he(hihi)
Maar dan moet jij ook vroeg op dus!! En met de verandering naar zomertijd zijn jullie ook niet blij! Ach ieder zn baan tenslotte, maar toch!!
Maar nu ben je ff klaar dus. Tot de volgende lading geboren word.
Nog plannen voor vandaag?
![]()
Hoef niet vroeg op hoor. Heb een luie boer getroffen die later begint :D, rond een uur of 8, een half uurtje later kom ik hem af lossen als ik teminste niet naar kantoor hoef. En dan ben ik rond 10 uur half 11 klaar. Nadeel is wel dat je 's avonds ook pas laat klaar bent met melken , zo rond 21.00. Heb ik niet zo veel last meer van want melk alleen nog maar op de zondagavond.
beter dan!! Zou ik ook willen een luie man(!) maar die van mij kan niet stil zitten!! Als ik denk dat er rust is, dan begint hij overnieuw aan alles dus geen stilte in huis!
Hij heeft nu nachtdienst, was om 8 uur in bed, en straks staat hij weer te schilderen op de zolder(over max 1 uur!)
![]()
Die van mij is ook niet lui hoor. Houdt alleen niet van vroeg op staan. De meeste beginnen om 6.30-7.00 met melken omdat ze 's avonds vroeg klaar willen zijn.
Nou marion, het is wel een hele drukte met zo’n boerderij en al die lammetjes die geboren worden.
Dan nog een aantal die de fles moeten. Maar wel heel erg mooi.
Wij hadden laatst een spreekbeurt op een boerderij, van een van m’n leerlingen en we hebben genoten.
Nou Bep mijn vliegtijden zijn veranderd. Ik vlieg zondagavond pas om 21.45 uur, dus kom daar midden in de nacht aan. Terug vlieg ik zondagmiddag om 17.00 uur. Dat is dan wel weer lekker.
Ga zo nog even m’n lief :love: :love: :love: bellen, want hij smste onder schooltijd al of ik kon bellen. Ze hebben daar geen idee van tijd en dat je onder schooltijd niet kunt bellen. Maar ja , het is wel schattig dat hij even wil praten, want we hadden net gisteravond gebeld.
Zie jullie later, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
ja tuurlijk!!! Denk je dat ik daar bijstil sta??
Ik denk dat ik dat ook zou hebben hoor, anderzijds, met die kleine kan je toch niet makkelijk weg 's avonds!
Nee ik bedoelde ook niet lui lui, maar gewoon!! Hihihihi
Nou zo een hapje eten, en dan de middag, heb helemaal geen zin dus!!
![]()