@ Fransijn:
Heeft ook ontzettend leuke kanten. De klas van de kleine is ook al eens op bezoek geweest tijdens de lammertijd. Vonden het ook allemaal heel interessant.
Schiet al lekker op voor je Fransijn. Nog een paar dagen en dan hoeven jullie niet meer te bellen. Mag je lekker ‘live’ praten
@ Beppie:
Geeft niet hoor. Ik wist in het begin ook helemaal niets. Kom zelf ook niet van de boerderij
@Marion: Ik kom uit de stad, Amsterdam. Ik dacht dat een koe zo groot was als een deense dog ofzo!! Je kunt je voorstellen hoe ik schrok toen ik zo’n gevaarte de eerste keer ‘live’ tegenkwam op de boerderij van kennissen van ons!! Ik stond stijf!!
Heb dus als stads trutje nergens verstand van als het over boerderijen gaat! Vind het wel machtig interessant dus!!
@Fransijn, BIJNA!!! Ben een btje jaloers hoor echt!!
Dat wist ik nog net Beppie, voor de geiten had mijn man ook koeien. Was er doodsbang van. Toen ik eenmaal over mijn angst heen was en in de wei tussen ze in durfde te lopen was er eentje bij die meende mij op de horens te moeten nemen tot 5 maal toe. En ik maar rennen… doodsbang was ik. Is ook nooit meer over gegaan. Gelukkig voor mij is hij 10 jaar geleden over gestapt op geiten. Kunnen soms irritant zijn maar zijn wat handzamer voor mij :laugh:
Ik zie je al rennen, Marion, en die koe achter je aan!! haahaahaha
nee ik ben meer van de treinen, das mn hubbies werk nl.
En ik baal er steeds meer van dat ik werk, met dat mooie weer!!
Het is echt heerlijk warm buiten, op de thermometer in de schaduw 25 graden, zit te twijfelen of ik het gras zal gaan maaien…:bored:, maar vind het ook wel heerlijk om het ff wat rustiger te doen nu het kan. Zal dus wel niets van komen.
Tuin, boekje, kopje thee, genieten, luchten ruiken, niets doen!!! IDEALE omstandigheid voor een middag als deze, want zo vaak maken we ze niet mee dus!!
Genieten!!
Heb intussen mijn lange broek verwisseld voor een korte en mijn shirt voor een hemd. Kan de boel wat bijkleuren. Is echt heerlijk buiten…ziet de wereld er meteen een heel stuk anders uit als de zon schijnt :laugh: !
Oh meide, hier in amsterdam is het al weer bewolkt en mistig!! Jammer hoor, als je binnen zit is het zo minder zeg maar!!
Blijf genieten daar, want het is zomaar weer voorbij hier
Goeiemorgen allemaal ! Ben ook weer van de partij !
Ben helemaal alleen thuis, niets te doen en de zon is ook weg ! Ah, ze wil er wel door piepen door de wolken, maar het lukt haar niet … Hopelijk komt het toch nog goed !
Meiden, kijk eens op Veel Plezier…5!! Zou graag eens jullie eerlijke mening hebben over mn vraag die ik daar heb gesteld …