Estore om ons wat bezig te houden 3

snurk

Haha slaap jij nog maar ff lekker verder dan! Ik ga er zometeen een eind aan breien, zullen we morgen weer verder vliegen (beetje vertraging)

Ja stapt af voor vandaag? :slight_smile: Ik stap er ook maar vanaf. Morgen weer verder vliegen :slight_smile:

Goeimorgeuh dames !

Good morning!!!

Sunshine !!!:bored:

Goeiemorgen! Wat een prachtige dag voor een mooie vlucht :slight_smile:

goedenmorgen allemaal, ik weet niet hoelang ik meevlieg hoor(hihi)
:wave:

Prachtige dag ? Regen ??!

wind storm enzovoorts, nee hoor Sev, je bent gewoon gezond bij je verstand!!Hihihi
:wave:

Ja Sev, met zulk soort weer vliegen we lekker boven de wolken in het zonnetje! Het wachten is alleen nog op Rien, heb haar nog niet gezien!

RIEN HOE LAAT HAAL JE ME OP VANDAAG?

Is iedereen nu op het vliegend tapijt naar :turkey: ? Plotseling zo rustig hier!!

Marion ik ben er nog! Nog fftjes want moet zo naar m’n werk

Ik ben er, ik sta voor je deur… Maar lees nu dat je op je werk zit… Zal ik even wachten? of zal ik je vandaar ontvoeren op mn tapijtje :wink:

Hoe laat vliegen jullie over Brabant Rieneke?
Zit al vol smart op jullie te wachten!!!

Ik kan het soms even niet meer volgen, maar dat geeft niet hè.
Ik heb weinig tijd om alles bij te lezen en te houden.

@ Fransijn:
Heb het gisteren ook maar voor de helft kunnen volgen. Zitten momenteel in het sprookje van 1000 en 1 nacht. Rieneke gaat met haar vliegend tapijt iedereen ophalen en dan vertrekken we met z’n allen richting Turkije. Je gaat toch ook mee?

Ohw, ja dan ga ik natuurlijk ook mee. Niets liever dan dat.

Ikheb een super dynamisch mooi vliegend tapijtje, met heel veel handige functies! En we hebben hier waterpijpen, Turkse koekjes, raki en nog veel meer lekkere dingen om in de stemming te komen!
Onderweg halen we Tarkan, Mustafa Sandal (en zijn we er al uit of we Ibrahim Tatlesis ook ophalen?) en natuurlijk iedereen van het forum die mee wil!!