smakelijk ![]()
oooooo leuke parasol en een biertje voor eronder ! Zàlig ![]()
Rien vlieg ff wat langzamer, wil ff wat foto’s maken!
Van mij in bikini onder mn parasol genietend van mn biertje ? :geek:
Sev niet treuzelen nu he! Als je nou vast klaar gaat staan met je koffer dan kunnen we zo snel mogelijk doorvliegen, want vanavond: BIG PARTYYYYYY
Ok, ben al weg ! tot straks als mn koffers gepakt zijn, welk uur moet ik klaarstaan ?
Rien hoelang doen we erover om in Belgie te zijn?
Ohw paar minuutjes! Sev sta je al klaar? Moeten we nog iets voor je meenemen?
Jullie hebben toch wel een turbotapijt zeker ? ![]()
appelthee :D:TURKEY:
meiden, me even gaan klaarmaken, tot straks xxx
Ja natuurlijk, appelthee! Dat we daar zelf niet aan gedacht hebben!!
Sev: het kan zijn dat we onzichtbaar zijn, maar we laten het je weten zo snel we geland zijn
Diamond! Heb je weer aan de knoppen gezeten???
Sorry Rien, ik vroeg me af waar alles voor was en waarschijnlijk per ongeluk ergens op gedrukt :embarrese
Volgens mij is Sev druk aan het inpakken, ze is zelfs offline gegaan! Nou ja als ze straks maar klaar staat!
Idd want nu jij weer zo nodig aan de knoppen moest zitten, zijn we alweer onzichtbaar geworden, hahaha!
Zal 's ff kijken of ik ons weer zichtbaar kan maken! Anders staat Sev ook zo zielig te wachten en wachten en wachten…Zou ze al buiten staan?
Ja en als we haar dan roepen schrikt ze een ongeluk!
Net zoals ik net :mad:
Volgens mij zijn we weer zichtbaar zo. Lig je lekker in de kussens.? Ik zal 's even flink gas geven, zo veel te sneller zijn we in de haven!
Rien ben je in slaap gevallen, ik ben de weg kwijt, volgens mij gaan we helemaal verkeerd!!