Idd eerst flink feesten!
En tussendoor feesten! Ohw heb zoooooo’n zin in zon, zee, strand! En dan vooral TURKSE zon, zee, strand!!! Waahhhhh
Laten we gewoon nu meteen vliegtuig pakken!!!
![]()
Idd eerst flink feesten!
En tussendoor feesten! Ohw heb zoooooo’n zin in zon, zee, strand! En dan vooral TURKSE zon, zee, strand!!! Waahhhhh
Laten we gewoon nu meteen vliegtuig pakken!!!
![]()
Ok, zie je straks op Schiphol! Turkey here we come! Heb jij zonnebrandcreme over want ik heb niks meer na vorig jaar.
Ik heb nog wel wat zonnebrandcreme! En ook nog wel wat aftersun!
Volgens mij heb ik wel alles, ohw moet mn accu voor mn fototoestel even opladen, maar dat kan daar ook wel
Zo snel mogelijk daar heen!
Ik heb verder alles ook wel denk ik, en de rest kopen we daar wel. Snel m’n koffer inpakken en op naar Schiphol! Maarre waar overnachten we in Alanya? Weet je nog adresjes? Anders kunnen we vast wel bij een vriend van mij terecht, die is vandaag jarig en toch al in feeststemming!
Ik weet misschien ook nog wel wat…maar anders vinden we terplekke ook wel wat. Kunnen ook nog appartementje in Turkse wijk huren ![]()
Vlakbij het strand! Misschien kunnen we wel weer in dat appartementje waar ik in de zomer ook 2 maanden heb gezeten ![]()
Is ook goed, zolang we maar een bed en een douche hebben dan ben ik al blij! De rest zijn we toch buiten, in zee, op het strand, in de haven etc ![]()
En die Turkse wijk lijkt me wel een belevenis om te verblijven ja. Nou ik zal 's wat sms’jes gaan sturen dat ze twee blonde meiden kunnen verwachten ![]()
Hahahaha ja wordt vast wel op prijs gesteld! 2 blonde meisjes ![]()
Zullen we het iedereen hier op WW ook maar even vertellen: meiden jullie moeten het even zonder Rien en mij doen. We gaan namelijk vanmiddag op het vliegtuig naar Turkije
En we weten nog niet wanneer we terug zijn ![]()
We sturen af en toe nog wel even een kaartje! (post)
Haha en we zullen ook wel wat foto’s plaatsen van onze nieuwe ontdekkingen
Maarre schiet je wel een beetje op, anders misschien we ons vliegtuig nog!!
Ja even snel de laatste spulletjes in mn koffer gooien! Kom er zo aan!!!
Hoe laat gaat het vliegtuig?
Ja ik heb hier m’n koffer al klaar staan, ingepakt en wel, jij KLETSKOUS!!!
:embarrese Bijna klaar!
Als we vliegtuig missen, kunnen we wel op mijn vliegend tapijtje naar Turkije!
Kunnen we ook nog van alle kanten naar buiten/beneden kijken. ![]()
Ja dat doen we, stuur jij? Haha WW draait overuren met ons op zondag! Maar straks zullen ze een tijdje geen last van ons hebben :laugh:
Jahoor ik stuur wel! Neem jij dan een kaart mee? Zoeken we even een mooie route uit! Alleen moeten we dan wel weer eten hebben… Vliegen wel even langs een Doner! Of we halen onderweg wel wat op!
Ja kaart zit in de koffer, ik ben alleen niet zo goed in kaartlezen, maar dan stuur ik wel zolang. Het is hier nog aardig helder dus we hebben een goed uitzicht. Pik je me zo ff op dan, dan loop ik zo naar buiten om te kijken of je al in aantocht bent ![]()
hééé wat is het hier gezellig !
Hoorde ik daar een vliegend tapijt ? Heb er hier ook nog eentje liggen.
Wss zal ik deze avond achter Döner Kebab gaan, verwater maar lekker dames ;):RockOn:
Ja ik kom eraan! Je ziet me zo wel aan komen vliegen ![]()
Waar woon je ook al weer? Ohw wacht ik neem wel even een GPS systeempje mee op mn tapijtje! Ook geen gedoe meer met wapperende kaarten
Wel zo handig ![]()
Bij het volgende schaapswolkje rechts afslaan
@Sev: ja we vertrekken zo! Ik sta al voor het raam te kijken of Rien er aankomt! Kunnen we even bij jou aankomen voor een lekkere doner?
@Rien: ik hoor iets aankomen, ben jij dat?
Maken jullie vliegende tapijten zoveel lawaai ? Ik heb denk ik een nieuwere versie al ![]()
@Diamond & Kelebek: ok, kom maar op, wat moet er op ?