Goeiemorgen allemaal!!
@Roanna: ach als 'ie leeg is maken we wel een nieuwe open. Heb nog een lekkere fles champagne staan, doe je mee?
Goeiemorgen allemaal!!
@Roanna: ach als 'ie leeg is maken we wel een nieuwe open. Heb nog een lekkere fles champagne staan, doe je mee?
Goedemorgen Allemaal!!!
![]()
Ook mogge allen.
Jazeker doe ik dan weer mee Diamond. Zet 'm alvast koud voor vanavond, want ik moet eerst vanmiddag ff naar de verjaardag en etentje van me tante.
Ja Annemiek, vreemd is dat dan hè, als je ineens niet met met ze meegaat. Wij gingen ook jaren met een hele meute op vakantie en ineens is dat afgelopen. Hebben wij ook meegemaakt, maar wij vermaken ons met ons beidjes ook hoor! Meestal gaat er nu nog wel een enkele broer of zus mee. Dit jaar in ieder geval wel!
O ja, touwtje springen wil ik ook ook nog steeds doen, maar vergeet aldoor een touwtje te kopen!:embarrese
Fijne zondag allemaal. Tot ziens
Stralend weer hier!.. Roanna
@Roanna ik zet 'm vast in de koelkast, hebben we vanavond een lekker koud glaasje (of twee of drie). Hoef toch pas morgenmiddag te werken ![]()
Zonet ook touwtje gesprongen. Zag nog ergens een oud touw liggen dus die kwam mooi van pas!
Is er nog iemand?
Ik ben dr!
Ik moet ook meer gaan sporten!
Hé Rien, gezellig! Ja dat sporten, hou d’r over op. Maar ja, ben de afgelopen tijd een paar kilootjes aangekomen en ze zullen dr weer af ook! Wat voor sport wil je gaan doen?
Ik wil wel gaan zwemmen, maar het punt is dat ik echt helemaal blut ben!! Echt compleet! Van hier tot Turkije ![]()
Het moet snel weer mooi weer worden, dan kan ik gewoon in het meer zwemmen
En daarbij meteen een bruiner kleurtje kweken ![]()
Met mn vader fiets ik ook ongeveer elke week (ongeveer een uur door de bossen) en overal waar ik heen ga doe ik op de fiets.
Ik had geen ontbijt meer in huis…
helemaal niets meer…oepsie! Alleen nog popcorn en chocolade, ohw wat erg, hahaha!
Heb als ontbijt chocolade gehad :embarrese
Gelukkig heb ik wel avondeten in huis…
Hé een chocolade ontbijt, klinkt goed
Maarre vanavond wel ff goed eten he!
Zit ook al te denken wat wij zullen eten, want heb hónger! Gister een beetje teveel calorieen gehad ![]()
Hoe gaat het trouwens met die baan waar je dingen moest promoten (dat was het toch?)
De zon is hier inmiddels ook bijna weg ![]()
Ja die actie kon helaas niet doorgaan… Was een te groot succes (was voor de T-pads voor senseo) en de winkels konden de race tegen de houdertjes niet bijhouden… Dus wij zijn onnodig!! Grr!
Zit nu dus zonder inkomen (behalve Ib-groep dan)
Maar ik belde laatst naar mn oppas adres om te vragen wanneer zij op vakantie gaan (om mijn vakantie aan aan te passen, kan namelijk hele zomer daar oppassen) en toen zeiden ze al dat ze me snel weer nodig hadden! ![]()
Hihi nog mn oppaskindje aan de telefoon gehad (3 jaar is ze) zegt ze: “Riekene, ik mis je!! Heewl erg! je moet snel weer komen hoor!”
Echt zooo schattig!
Oh wat jammer dat het niet door ging. Maar hopenlijk kun je dan snel weer beginnen met oppassen. Echt leuk zo’n kleine uk.
Ow zie dat het in Turkije wel lekker zonnig is, ik wil ook zon! Ga je mee naar Schiphol, kunnen we vanavond lekker stappen en morgen bakken op het strand!
ABSOLUUT IK GA MEE!!!
Wanneer gaat et volgende vliegtuig??? Alanya, nemen? Dat is nu waarschijnlijk het warmste plaatsje, toch?
Ohw lekker stappen in de Bistro Bellman en dan gewoon in een keer door naar het strand en daar lekker liggen slapen in de zon, lekker zwemmen in de zee!
Ohw Diamond, laten we een sponsor zoeken en meteen gaan!!!
Vindt Alanya helemaal goed! Zie ons al helemaal opgetut in de haven, lekker gekke foto’s maken! We hebben allebei een bikini (belangrijkste zo’n beetje) dus wat mij betreft pak ik NU m’n koffer en gaan we!
DEAL!! Alleen even een sponsor zoeken…
Misschien kunnen we stukje schrijven in een tijdschrift ![]()
Of een vergelijkend waren onderzoek naar het eten daar (ohw shit daar gaat de lijn…)
Ach kan ons die lijn schelen, dat sporten we er later wel weer af! Zolang we maar genieten. Oh lekker, doe mij maar een doner om te beginnen ![]()
En voor het tijdschrift: twee leuke meiden met brede kennis van Turkije vertellen graag over dit prachtige land. Alleen zullen er wel foto’s gemaakt moeten worden ter plekke. Graag horen we van u wanneer we kunnen vertrekken ![]()
hihi! Jaaaaa gaat em helemaal worden!!!
Even een pakkend stukje schrijven waarom ze ons moeten sponseren en dan komt het helemaal goed! ![]()
Wieeeeuwwww!!! Lekker feesten, zonnen en zwemmen!
Zie net toevallig een stuk in de Cosmo staan over alle hotspots in Turkije. Die reportage hadden ze ons moeten geven!
Hahah ja die heb ik ook net gelezen!!
Wij zoeken gewoon verder, naar de plekjes die niemand kent en toch ohw zo mooi zijn! Ofzoiets. Lijkt me wel wat!
Ja goed plan! Maar eerst ff feesten he! Daarna is het tijd om wat rustigere plekken te gaan bekijken.