Estore om ons wat bezig te houden 3

Dames ik weet het!!! Wat dachten jullie van stoppen met roken?? heeft me 14 kilo gekost!! en dat zie je echt wel:devil:

Ik ga langzaamaan er iets aan doen, moet nog steeds wennen aan het niet roken dus
:wave:

Oh maar Bep, ik ben na het stoppen met roken, ook maar zo’n 7 a 8 kilo aangekomen en zie dat maar weer eens kwijt te raken. Dan mag je wel heel hard fietsen.:wink:

Groetjes Roanna:wave: 57 kilo!

jaja wrijf het er maar in, ik dus het dubbele en ik was al aan de maat zeg maar!! Ik wil wel vanalles gaan doen, maar kom tot niets. Eerst maar eens een fiets kopen, kan ik ook op dat ding naar het station om naar mn werk te komen!!!

Oh sorry hoor Bep. Ik bedoelde er eigenlijk niets mee hoor!

Nou, ik maak me eigen er ook niet meer zo druk om hoor! Vind ik mijn geval dan, dat het allemaal op de verkeerde plaatsen zit. Je weet wel, vooral buik!:mad: Maarja, ben wel blij, dat ik van het roken af ben.

Maargoed, het zij zo! Ja, misschien moet ik ook maar eens gaan fietsen.

Groetjes Roanna:wave: Fijne avond nog!

Nee hoor Roanna, geen punt. Ja ik ben lekker gezet, zeg maar. Nee ik heb er ook niet echt een probleem mee!! Zit nu ook lekker aan de pringles, en maak me geen zorgen!!
En ja ik ben ook heeeel gelukkig niet meer te roken(en het gaat nog steeds goed, 7 maanden nu!!)

Jammer dat we niet wat meer bij elkaar in de buurt wonen, hadden we mooi samen kunnen sporten! Ha dat zou een dolle boel worden op de sportschool!

@Rieneke: kom maar op met die ondersteuning, heb vanavond tijdens het etentje alweer veel te veel gegeten. Vooral een héél grote sorbet

@Annemiek: nou vindt het een hele prestatie dat je bent gestopt hoor, dat doen dr een heleboel je niet na!!

@Roanna: het lijkt de laatste tijd alsof het ook meer op m’n buik terecht komt, dus ook maar weer aan de buikspieroefeningen zucht

Ik ben sinds een week of 4 ook, jaja, 10 minuten per dag, bezig op zo’n (martel)bank hier boven op zolder, maar zie nog geen enkel resultaat van mijn buikje.:no: Toch maar nog harder trainen.

Heb ook net een broodje ui/kaas op! Hmmmmmm. Ik lust geen chips en pringels. Erg he? Helemaal niet gezellig!

:wink: Roanna

@Roanna: ach zo heeft ieder z’n voorkeuren toch! En een broodje kaas/ui vind ik ook lekker (wat eigenlijk niet vraag ik me af
)

Nou, dat lust ik wel.

Bedankt en op je gezondheid dan maar
 en kom d’r maar eens 1 terug halen.

Truste
 voor diegene, die naar bed gaan.

Ben helemaal rozig van het wijntje :asleep: :wave: Roanna

@Roanna: weet je wat, we trekken gewoon een fles open! Schenk mij er maar één in haha

OkĂš Diamond. Ik hoef toch niet te rijden vanavond! Ik ben op de fiets.(hometrainer)

Nou, proost weer dan. :banana:

Proost
hips
haha voel wijn meestal nogal snel naar m’n hoofd stijgen, maar geen probleem ben ook met de fiets :slight_smile:

@Diamond:
Ja, ik voel 'm ook al.

Nou, nog eentje dan en dan is het voor vanavond wel genoeg. De rest drinken we morgen wel op. Of is die al leeg?:geek: Oh jee!

Nou ik ben niet gestopt met roken, maar ik blijf maar aankomen! :embarrese 'k heb nl nooit gerookt. misschien moet ik maar eens beginnen, ga ik misschien afvallen! Of werkt dat zo niet?:sad:
Ik vind gewoon alles veel te lekker, zoet, hartig, wijn, bier maakt niet uit. Alleen frisdrank drink ik nooit, prikt me teveel!
Xx Mar

Onze lijfspreuk is:
Het maakt niet uit wat ik eet of drink
Ik val er toch niet van af!!!:frowning:
En het is nog waar ook:yes:
Maar ik voel me nu ook een btje te, dus ik moet er ook iets aan gaan doen. Ik las laatst dat, volgens mij, Sevgilim, elke dag 10 minuten staat te touw springen, en dat dat helpt, dus daar wilde ik ook mee beginnen, WILDE!!

Nou het zal vast goed komen, en anders moet ik gewoon een badpakje kopen, als het echt te erg is!!

hey beps, nu met het mooie weer spring ik iets vaker als ik niets te doen heb, hihi, ga nu ook proberen te gaan lopen en te zwemmen. We zien wel als het iets uithaalt

Goede morgen
 :smiley:

Ik heb de Lateral Thigh Trainer
 van tv

En het werkt echt heel goed !!!

goeimorgeuuuuhhhh !!!

Moghuh