Estore om ons wat bezig te houden 3

MARRIEEEE!!! Ja ik ben er dus nog!! Ben aan het werk, en dan ben ik bijna de hele dag online he ;):slight_smile:

X

Ben net klaar met werken. Dik verwend, was gisteren secretaressedag en had een heel mooi boeket gekregen. Ook waren er appelflappen, samen met mijn collega nog even op gepeuzeld :slight_smile: . De directrice was op vakantie, extra leuk dat ze er dan toch nog aan gedacht heeft.

Aah dat is inderdaad leuk!!! Ik ben weer lekker aan het werk in het reiswereldje… Morgen mijn een-na-laatste keer bij de slager… Morgenavond jaren 70 Party, en dan slapen in rotjeknor, en dan zondag ochtend door naar Paris!

x

Ik zit op msn met de vriend van Linda… Mijn beste vriendinnetje… Maar nu mis ik Yasar alleen maar meer… In Istanbul was dat gevoel ook zo erg… Kan wel janken nu!!

x

Ik ben nog 3 berichtjes verwijderd van een plek in de top 10 van rijkste leden!
Wie helpt me mee?

bravooooooooooo

wanneer gaat de bank van de nul naar een andere bedrag?>

Als je geld op de bank zet. Je moet dan bij vbPlaza (boven in menubalk waar ook WWacount staat) naar de Bank en daar geld opstorten
Succes!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Dank je wel!!! Ik sta weer in de top 10 rijkste users!! :smiley:

:banana: :banana:

Ben er ook weer ! Heerlijk een uurtje gaan zwemmen en dan 20 minuutjes brubbelbad of hoe jullie het ook noemen :wink:

Bij ons heet het bubbelbad :wink:

hehe, hier heeft het van streek tot streek zowat alle namen die je je maar kunt indenken ! :belgium:

:turkey: :NETHERLAN Heerlijk zo’n bubbelbad. Kom je echt van bij hĆØ.
Over zo’n negen dagen ga ik weer lekker genieten van een Turks bad. Ik huur de hamam af voor mij alleen,met Ercan als privĆ© badman en masseur. Dat wordt vast erg lekker.

Oew lekker bubbelbad hebben mijn ouders ook thuis!
Lekker ontspannend!

Waahhh Fransijn? De hamam afhuren? Wat cool!! serieus? Ohw vet romantisch!! Ik heb eens in een hamam gewerkt (zie vakantieherinneringen) en ik ben toen een keer met mn vriendinnen s’nachts naar de hamam geweest was ook erg leuk. En romantisch voor mn vriendinnen want degenen met een vriendje hadden het vriendje ook meegenomen. hihi…
Mijn vriendje was toen helaas niet mee, maar was toch heel gezellig :slight_smile:

Ja ik meen het serieus hoor.
Hebben we wel vaker gedaan, want Ercan werk in een hamam in een hotel, is van z’n broer. We hebben ook wel risico’s genomen, maar dat maakte alles nog leuker.
Ik kwam er bijna iedere dag en het viel echt niet op. Nou ja???
Ik heb er echt zin in.

Ohw wat cool!!! Ontzettend veel plezier alvast!
Heerlijk romantisch zeg! :smiley:
Geniet ervan!

Mn vriendje werkte ook in de hamam/fitness/massage van het hotel. Hij moest ze nl verkopen en als het tƩ druk was moest hij ook helpen met de massage. Nou, het ontbreekt mij niet aan massages als we samen zijn :smiley:

@Mar: ik moet nog wel de laatste zes weken voor vertrek blijven doorfietsen, want ik heb zo’n broekje met touwtjes aan de zijkant en het ā€˜puilt’ nog een beetje teveel over :frowning: Maar tot nu toe nog netjes elke dag gefietst.

Ik wil ook nog een paar kilootjes kwijt!
Heb ook al veel gefietst, hoop dat het je lukt Diamond, om die extra kilootjes er af te krijgen. Ik zal je mentaal ondersteunen :wink: