Estore om ons wat bezig te houden 3

Laatste keer toen beppie er nog was, zei ze dat we er al 12 hadden, volgens mij nu stuk of 15

Ahhhh de 20 niet gehaald :frowning:
Maar volgens mij is dit ook al een record of niet?
Mensen ik ga slapen, ben zooooo moe! En morgen weer vroeg op, dus ik ga lekker slapen!
Slaap lekker allemaal!!! Droom mooie dromen!

Liefs

Slaapzacht iedereen , ga ook mn nest in ! en dromen over :turkey:

Slaapkoppen!!! Als ik eindelijk eens tijd heb gaat iedereen naar bed, flauw hoor!
Nee, hoor, gekkigheidje, ik ga ook niet zo laat, morgen lekker naar Zeeland, mannetjes verjaardag vieren.
Ik kom morgenochtend nog wel even langs, kijken wat jullie uitspoken, maar dan…zaterdagavond pas weer thuis.
Welterusten iedereen, XXXxxxxxxxxxxx Mar

Jij ook een heel fijn weekend in Terneuzen en feestse.:banana: Geniet ervan!

Slaapse allen:wave: :asleep:

Jaaaaaaaaaa dromen over :turkey:
Ohw heerlijk! Lekker dromen over het strand, de lekkere warme temperaturen!!! Ik ga nu heel snel rennen naar mn bedje! Tot morgen!!!
Dikke kus

Marja, misschien kan je de overige pagina’s dan nog vullen vandaag :stuck_out_tongue:
Zodat we toch nog op de 20 pagina’s komen! :slight_smile:
Succes :wink:

Nou dames, toch goed hoor!!! 17,5 pagina’s gister, en dat zonder mij 's avonds want ik moest weg!!
@Roanna goed te horen dat het een geslaagde dag was dinsdag, voor je zoon en z’n vrouw!!!

@Mar: Gefeliciteerd met jouw hubbie!! Houd je het een btje rustig dit weekend, denk aan zn rug enzo!!

@Diamond: Plaatsjes komen vanzelf, ik kreeg er ineens de wereld van een ieder, en die dingen blijven, raak je niet kwijt!!

@Sev: Zo meis, vandaag moet je het alleen doen!!

@Marion: Zo motorrijles!!! Zit al klaar in broek en laarzen!!! Kan ik ze steeds meer inzitten, want dat leer is zo stijf van mn nieuwe broek!! Nog een uurtje!!

Tot vanmiddag/avond allemaal!!!
:wave:

@Beps: succes met motorrijden ! rijdse :wink:

Vanavond gaan zwemmen !!!

Beppie veel plezier op de motor. W8 op je verhalen :wink:

@ allemaal:
Doe je best vandaag, ben benieuwd als ik straks van mijn werk af kom…hahahaha

Wil wel mn best doen hoor Marion, maar ik kan moeilijk 10 blz op mn eentje volpraten :wink:

:smiley: :laugh: :smiley: :laugh: :smiley: :laugh: :smiley: :laugh: :smiley: :laugh:
TOT STRAKS

KOMààN ! ! !

Iedereen loopt weg van me :frowning:

Hoi allemaal, ik wens jullie alvast een fijn weekend, ga zo lekker weg, tot morgenavond!!
@ Bep, veel plezier op de motor, of ben je al klaar?
@ Diamond, hoe is bij jou de relatie tussen je nieuwe bikin en de paaseitjes van afgelopen weekend? Of heb je zo hard gefietst op de hometraiener dat ze alweer verdwenen zijn? Knap hoor.

Ben benieuwd op welke pagina jullie zijn als ik terug kom,
Nou Doei, doei,
*XX:TURKEY:**xxxxxxxxxxxx Mar :wave: :wave: :wave: *

Nou, ik moet zeggen dat sinds ik een paasei en een paar kleintjes heb gegeten, dat er een kilo ! af is !

Heyyyy CYN ! Ik zie dat je online bent ! Leuke vakantie gehad ?

Hahaha HEEEE!! Ja onwijs gaaf!! Wilde eigenlijk gaan terug lezen, maar dat was me ff teveel!! Ben alweer aan het werk… en dan zondag Disney!!

Alles goed verder met iedereen???

X

Met mij is alles goed gegaan deze week. Had weer mn zwaardere motor, en hij en ik voelen elkaar beter aan dus!! Wat een lekker ding, zo onder de bips tussen de benen en maar gaan(hihi beetje ondeugend mag toch wel!!)
Ging dus lekker vandaag, veel oefeningen gedaan, en de instructeur is redelijk tevreden. Nog een paar keer en dan zou ik het 1ste examen wel aan moeten kunnen zegttie!!

Nou meiden krijg zo koffie visite dus jullie moeten zonder mij verder. Om 13 uur afspraak met mn coach van de kerk, en dan om 15 uur afspraak voor de hypotheek, en dan nog de boodschappen enzo, dussss
:wave:

Ben ik eindelijk weer terug. Is er niemand meer…

@Beps: Sorry maar ik heb in deze vakantie in Istanbul 5 broodjes Döner gegeten!! SORRY SORRY SORRY!!! In bodrum halen we er samen 1 :wink:

x

Cynnie!!!
Ben je er nog???