@Rien: we hebben een eetadresje! Gezellig op de doner bij Sev!
@Sev: zet alles maar vast klaar, we komen eraan. Zie alleen nog steeds geen Rien, hopenlijk werkt de GPS
@Rien: we hebben een eetadresje! Gezellig op de doner bij Sev!
@Sev: zet alles maar vast klaar, we komen eraan. Zie alleen nog steeds geen Rien, hopenlijk werkt de GPS
Niet te snel, moet er nog achter gaan ![]()
Oew doe voor mij maar eentje met kip en feta, mmmmm jammie! Ohw Sev je brengt me ernstige gedachten! Misschien haal ik zelf zo ook nog wel een donertje hier om de hoek!
@ Diamond: Ik heb mn tapijtje net gesmeerd, dus ik denk niet dat je hem nog kan horen, Maar kom er zo aan. Ben nog even sinaasappelsmaak tabak voor je aan et halen!
Ok geen donertje om die hoek, maar eentje bij Sev! Ik kom eraan!!!
@Sev: Rien is er nog niet dus je hebt nog alle tijd!
@Rien: hopenlijk hebben we geen tegenwind richting Belgie. Ik heb nog ff een paar andere lekkere dingetjes voor onderweg ingepakt dus we kunnen straks meteen aan de cocktails!
Ohw heerlijk!!
Nou ik zal voortmaken, heb je tabak hier al bij me! Heb nog even een paar extra smaken meegenomen! Kunnen we die ook allemaal proberen
Oh dat gaat een leuke avond worden (één van de vele hihi)!!
Hoeven we ook niet met de bus naar Auditorium, pakken wij ons tapijtje weer! Misschien willen er nog wel een paar gezellige Turken mee!
Hahaha ja en rijden onder invloed kan gewoon! Ik vraaggewoon vriendelijk aan mn lieve tapijtje om ons te vliegen ![]()
Bovendien kan de politie ons toch niet pakken
, flitsen op snelheid of wat dan ook
HA!
Haha zoveel cocktails en raki als we willen dus, het tapijtje is BOB!
Moeten we trouwens onze gordel om?
Sev, wil je ook mee? Mag wel hoor!!! We hebben nog wel een plaatsje vrij. Ik heb zo’n extra grote uitvoering. Daar past jij nog wel bij hoor!
Volgens mij is Sev druk bezig met het eten
Maar idd als dank mag je lekker met ons mee de boel op stelten zetten. Moet je wel achterop zitten want Rien stuurt en ik lees kaart…
Gordel? Nou als het gaat omweren of als er storm is is het misschien wel handig ja… Maar zit er wel op hoor! Gewoon die slierten aan de zijkanten aan elkaar vastmaken. En (is natuurlijk onmogelijk) maar mocht je toch vallen, dan maakt mn tapijtje een duikvlucht en vangt je weer op!
Don’t worry! tapijtrijden is veiliger dan autorijden of welk vervoer dan ook! ![]()
Gaat 'ie trouwens ook een beetje snel? Zodat we vanavond nog wel tijd over hebben voor leuke dingen.
Jahoor we kunnen zelf de snelheid instellen, maar op zich ook wle leuk om de snelheid niet al te snel te doen, dan kunnen we nog lekker roken (waterpijp) en lekker genieten van de raki ed, gaan we gewoon lekker indrinken en roken op het tapijtje! En teen de tijd dat het haventijd is kunnen we gaan stappen! ![]()
Haha Rien wat een geweldig verhaal, lach me dood! Zie ons ook al helemaal gaan!
Idd de snelheid maar niet teveel opvoeren, anders kukel ik er zo vanaf na een paar raki’s. Zou Sev al zover zijn dat we kunnen aanschuiven?
ja ik begin nu toch wel honger te krijgen!
Zullen we trouwens ook een laptopje mee nemen? Dan hoeven we geen afkick verschijnselen te krijgen, hoewel die bij mij in Turkije spontaan verdwijnen…
Is toch wel handig! Als we voor onze sponsor ook nog een verhaal af moeten schrijven…
Ik heb geen laptop dus als jij er één hebt…
Ja we zullen idd zo nu en dan wel een verslagje moeten doen dus da’s wel een handig idee.
Nou waar ben je ergens, ben je al in de buurt? Ik sta hier maar buiten te kijken en te kijken en zie niks!
Ja ik heb per ongeluk een verkeerd knopje ingedrukt en nu ben ik ineens onzichtbaar met mn tapijtje.
Ik zie jou wel, maar jij mij niet… Schrik niet als je ineens mn stem hoort terwijl je mij niet ziet. Ik zal je wel vertellen waar je heen moet lopen, ik begeleid je wel naar het tapijtje ![]()
Diamond? Hoor je me?
He jullie lopen over 2 topics 1 verhaal te doen, tapijtje hoort waar???
Wel bij de les blijven!!
![]()
Rien ik schrik me dood, wil je niet zo dichtbij in m’n oor schreeuwen! En nu wel ff zichtbaar worden graag anders ga ik ernaast zitten ![]()