Estore om ons wat bezig te houden 3

Hoever zitten we qua pagina’s eigenlijk meiden?? Toch minstens op 5 denk ik!!
:wave:

even geteld, het zijn er al 7!!

Kwam ik ook op, dus we gaan redelijk op schema, moet nog ff hoger, dan maak ik het nog mee voor ik naar huis ga!!!
Lijkt me heeeeerlijk!

Jaaaaaaa morgen is het hier 18 graden en dinsdag zelfs 20!!!
We gaan de goeie kant op!

Bij ons is het zondag al 20°C :smiley:

En de zon?? Komt die ook nog langs morgen?? Weet iemand dat??

Neen, die blijft hier bij mij :stuck_out_tongue:

JOEPPIE EN NOG EEN REPPUNT!!! GAAT GOEDDDDDDD

haha proficiat beps !

Volgens het weerbericht hier in Belgie blijft het tegen de 20 graden zo

Tuurlijk komt hij langs Beppie, maar of hij gaat schijnen :whistle: ?
Blijven optimistisch dus dat gaat hij vast en zeker doen :laugh:.

ff een vraagje, die op lokum ? Zijn dat allemaal Nederlandse Turken of zo ? Die praten turks en nederlands door elkaar, ben ik nu zo dom of wat ?

Ik hoop dat de zon hier ook even om het hoekje komt kijken :slight_smile:

@Sev: ken lokum niet, maar dat gebeurt op meer fora(forums) en ik kan er niet tegen, ze kunnen me wel vervloeken ofzo!! En wat betreft die temperatuur, ik voel me zo happy daar kan geen zonnetje voor schijnen zo warm!!

@Marion: Ga ik ook vanuit. Tot nu toe aldoor droog, wel winderig is ook minder maar droog!!! Morgen uitgebreider verslag:laugh:

Wel ja, als ik lokum zo bekijk, denk ik ook dat ze de slechte dingen in het Turks zeggen… Laf !

Ik kan me daar echt zo aan ergeren! Ik kijk niet meer op die fora’s (haha 2 x meervoud) als Lokum…

Joh dat soort mensen is ook laf!! Want als ik jou uitscheld doe ik dat gewoon, in het nederlands, als ik het kan in het belgs maar niet in een niet te verstane taal voor jou!!
Ik kan me inhouden:laugh:

OK Beps, hou ik je aan, als je me uitscheld, gelieve dit te doen in het ‘Belgs’ :wink: versta ik het tenminste :stuck_out_tongue:
Ah, rieneke, ik erger me er ook aan kapot, denk dat het ook beter is om daar niet meer te kijken… Ook omdat er toch nooit iets bruikbaars op komt te staan. Al die oversexte mensen, verschrikkelijk !

Belgs is mooi toch!!:laugh:
ik vind van wel

Mag ik er jullie wel op wijzen dat de twee Belgse koppels in Temptation Island niet van mijn streek zijn !

Zijn zulke leuke uitspraken bij! :smiley: