Estore om ons wat bezig te houden 3

@ Beppie:
Wilde straks al vragen hoe het met je kies was maar had zoveel te lezen en antwoorden dat ik het helemaal vergeten was.

Moet het toch niet klaarmaken, heeft mn ma vanmorgen al gedaan ! Staat klaar in de koelkast !

Ze heeft appelmoes (zelfgemaakt njam !) gemaakt omdat ik dat zo graag eet! Met patatjes en euuh vlees, heb wel niet gekeken wat voor vlees :stuck_out_tongue:

@Marion: doet een beetje veel zeuren, dus hoop dat het van zelf over gaat, en ik niet naar de tandarts hoef!! Want ik begin het echt zat te worden!!

@Sev: HMMMMM Krijg er trek van…nog ff en dan mag ik de lunch ook weer halen, heb trek!!!

Xander is ook ff langs geweest, zou hij mijn rep punten gezien hebben??
:wave:

Nou Beps, ik denk dat Xander in de zevende hemel nog is met zijn floor !

:wave: Hallo
Ik ben er ook weer om jullie te helpen die 20 pagina’s te vullen!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !

Enneuh, Rieneke, mss geraak je aan je 1000 posts vandaag !:RockOn:

RIENEKE!!! More than welkom!!!
Help maar hard mee!!

We need u !!!:ecuador:

Wat heb jij nu voor een rare vlag, ecuador??? Ok belgie begrijp ik, nederland kan nog, turkije logisch, maar ecuador???

Nou Rien, schrijven!!!

@ Beppie:
Word je heel snel moe, dat klopt. Hoop voor je dat alles weer dik in orde is voordat jullie naar Turkije gaan. Je zou het daar meemaken. Zou je hele vakantie verpest zijn.

@Beps: gewoon om es anders te doen schat :wink: Enneuh, onze vlaggen stonden niet in het ‘snelmenu’ daarom heb ik er maar ene gepakt hier naast dit kader :D:ninja:

Ze maken wel mooie muziek in Ecuador :wink:

don’t know, zing eens wat marion ?

Ja ik weet het, maar voor we gaan moet ik al weer terug naar de tandarts, en dan heb ik nog een week of 2/3 voor we gaan!! Komt wel goed, maar ik ben het gewoon zoooo zat!! Het is zo’n zeurende constante pijn. Ben geen klager, wil ik ook niet zijn, maar dit is zoooooo irri!!

Meiden jullie moeten wel ff kijken op "gedichten" want XandeR is vader geworden en daar heeft hij een foto van zn mooie meisje gezet!!!

Kan niet zingen als een panfluit :stuck_out_tongue:

ok Sev, got the message!! Wat jij wilt en jou blij maakt, liefje!!:wave:

Haha, dat heb je dan van hele dagen thuis te zijn :wink:

Waaahhhh ik kon de site ineens even niet op (mijn computers schuld)
En jullie zijn alweer flink aanet posten geweest! GOED ZO
Ik ben er weer en post mee!
Idd ik moet mn 1000 post vandaag maar eens gaan halen!

Steek het maar op je computer :wink: hihi
Wel, die 1000 haal je vast en zeker vandaag nog !

We gaan dr voor!

• die 20 pagina’s bijkletsen vandaag, gaat helemaal goed komen :smiley: