Zàlig al die beestjes in huis ! Ik zou niet meer zonder kunnen !
Nee ik ook niet. Soms geen TV nodig als het hele kattencorps aan het donderjagen is!!
En dan de puber, die is helemaal verliefd met die beestjes, en zij met hem!! Hij is de enige van zijn familie die iets met katten heeft, dus das soms dubbel genieten als je ze samen ziet!!
Ach een huis zonder dieren, nee onmogelijk!!
Nog plannen voor vandaag Sev?
![]()
Geen echte plannen. Alleen vanavond naar de avondschool.
Moest normaal gezien in school zijn nu, maar mijn diploma haal ik toch niet dus kan ik evengoed thuis wat doen…
Beps ? Ik sta weer boven jou met de estore zie ik net !
Sev: Klopt, reputatiepunten zijn duuuuur!!! maar ohw wat voelen ze goed!!!(hihi)
Marion, kom je ook mee kletsen, zag dat je ook online bent!!
![]()
Je moet er veel voor over hebben beps om zoveel punten te geven voor die reputatie ![]()
PROFICIAT BEPPIE!!!
EINDELIJK REPUTATIEPUNTEN
![]()
haha en Marion heeft bij deze ook wat gezegd
en is onze blz direct gevuld !
Maar oh wat voelt dat goed(al is het gekocht, kan me geen klap schelen!!!)
YEAHHHHHHHHHHH REPUTATIEPUNTEN!!!
![]()
Als je er maar het genieten van hebt beps ! Dat is het belangrijkste !
Trouwens goed gebabbeld dames. Effe 2 uurtjes weg en krijg het haast niet bijgelezen
.
Moet ook, we willen 20 bladzijden vandaag, help je mee, Marion??
![]()
Met ons drietjes zou het moeten lukken toch ?
Zo Sev, ikke weer boven jou!!! Ikke is weer goed bezig!!!
Maar gewoon posten is ook leuk, leuker eigenlijk!!
En ja, als we met 3-en overblijven wel, maar zijn jullie er wel dan??
![]()
ja, ik kom iedere 5 minuten kijken !
Ga het proberen. Moet ondertussen wel wat klusjes doen. Boekhouding moet klaar, komen ze straks halen. De beestjes moeten af en toe wat drinken. Moet eigenlijk naar de kapper maar weet niet of ik daar zin in heb vandaag. Dus jullie zien me tussendoor wel verschijnen, zal wel vaker zijn dan ik nu plan … hahahahahaha. Hoezo verslaafd?
Meiden ZALIG!!! Gaat mijn dag ook lekker snel!!! Ik heb een baaldag, geen zin, nog steeds niet helemaal lekker(blijft zeurend pijn doen!) dus jullie gaan me er door helpen begrijp ik!!
@Marion: joh maak af die boekhouding, gewoon achter elkaar, de kapper wacht maar tot morgen, en dan ben je helemaal hier, alleen met de lunch niet denk ik zo
@Sev: Jij hoeft toch niets, gister het huis al gekuist voor je mam, dus meekletsen hoor, help me erdoor!!
![]()
OK, tuurlijk help ik je erdoor beps ! Maareuh, mag ik nu eerst het eten klaarmaken? Mn pa komt binnen een half uur thuis en die moet eten ![]()
Aangezien Jeroen niet op mijn privébericht heeft gereageerd, zag ik dat XanderR hier was en heb ik deze ook een bericht gestuurd ivm die handtekeningen die we graag terug wilden !
Ja ik heb gezocht bij Main Menu(waar onder ook dat verhaal van mn rep kracht kopen!) en daar kon ik die handtekening ook al niet vinden dus!!
Veel plezier met koken Sev, wat gaat je vader eten??
![]()