Estore om ons wat bezig te houden 3

200 eBuks!! Klasse toch!! Geloof dat ze maar 30 dagen meegaan maar dat zal me gestolen worden!!
:wave:

Oh ik snap echt geen biet van al die punten en e-stores :frowning: Maar ik blijf hier toch lekker meeposten hoor. Alleen vandaag niet meer maar dan zal het morgen weer worden. Dus niet teveel kletsen meiden!!

Ah oei, en na die 30 dagen dan ? :confused:

@Diamond: we gaan voor de 20 blz vandaag :stuck_out_tongue:

@Sev: haha weer gelijk gepost

Pcies!! POSTEN!!!

Sev: geen idee hoe en wat na die tijd, nu doen ze het!!! Goed he!!! En ook tof van je poes!! De oudste van ons(siamees 14 jaar oud!) heeft ook telkens van die kuren, maar gaat nog steeds goed!!

@Diamond: we kunnen er wat van om gelijk te posten eh ?

@Beps: Nu zal je wel reputatiepnten bijkrijgen zeker ? Worden die dan ook na 30 dagen weggedaan ?

( Ik heb er ondertussen weer eentje bij zie ik :p)

ooooh leuk en siamees, zijn hele mooie beestjes ! Bij ons is die kat die ik nu nog heb, een jong uit een nestje van drie. De moeder die we eerst hadden, wilden we juist laten steriliseren toen we ontdekten dat ze zwanger was. Gelukkig waren het er maar 3, hebben we er 2 gehouden en 1 naar mn oma gedaan die recht over ons woont, was ze ook dicht bij ons ! Maar helaas is de moeder na 2 weken omvergereden en hebben we die 3 kleine schatjes zelf moeten groot brengen met de papfles :slight_smile:

Geen idee ga het wel zien denk ik!!!
Maar gewoon dat ik het gevoel heb weer mee te doen, jullie zullen het wel belachelijk vinden, maar ik vond het echt niet grappig dat je niet meer opbouwt zeg maar!!

Ja idd, iedere keer ik een punt bijheb ben ik zo trots ! :smiley:

dit was blz 2 trouwens

en nu blz 3

ja is ook een lief diertje en ze doet het nog steeds, zeg maar. Wij hebben ook angst dat ze het op een dag niet meer doet, en das op die leeftijd heel normaal!
Met de fles zelf doen is gaaf!! Heb moeten bijvoeden met onze nesten!! Vond dat zoooo speciaal!!
En dat met 3 in een nest, dat hadden mijn zus en ik ook! ik had 1 uit een nest van 3 en zij de andere 2!! Welk geluk voor die 2 dat ze nu weer met alle zussen bij elkaar zijn!! En dat gaat helemaal goed bij ons, en zelfs de oude siamees, die in het begin met alle poezen een probleem had, vind de 2 nieuwe lief!!

Ow ik moet gaan maar het is hier zo gezellig!!!

Ik heb ook een EXTRA PUNT!!! JOEPPIE!!!

Ohhh zo schattig ! :love: (hier ga ik weer ;))

Nou, de mijne zijn gewoon stratiers zoals ze dat hier noemen (straatkatjes).
De moeder was grijs getijgerd, de jongen waren:

1. Rost (deze die nu nog leeft)
  2. Muisgrijs zoals op de sheba reclame (is omvergereden)
  3. Een belgique, zwart, rost en wit allemaal door elkaar (leeft bij mn oma)

@Diamond: Tot gauw ! xxx

@Beppie: Proficiat met je reputatiepunt bij !

Nou ik brei er toch maar een eind aan dus :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Nou, beppie, ik denk dat we elkaar nu zullen moeten vermaken ;):RockOn:

DOEI DIAMOND:wave::wave::wave:

Wat een heerlijke poezen Sev!! Wij hebben 2 van die torti’s, 1 black/smoke!! Dan nog die siamees, een cyper en een color-point!! Totaal 6 dus!!!