Yoella: een minuut of 5, snapte er af en toe niets van, heb er maar geen moeite voor gedaan!!
Sev/Diamond: laat die baas maar, ik noooooit meer bij AH!!
Koffie!!!
![]()
Yoella: een minuut of 5, snapte er af en toe niets van, heb er maar geen moeite voor gedaan!!
Sev/Diamond: laat die baas maar, ik noooooit meer bij AH!!
Koffie!!!
![]()
Ik ga ff weg… Douche, Gordon en Joling kijken…
Duss… Tot zo… of tot morgen…!!
Heb je bij de AH gewerkt dan Beppie ?? Was de baas niet zo leuk, als op de reclame ??
Trouwens… Charlie is vandaag niet in Gtst voorgekomen…
Ja telang, en nee, niet alle bazen(ZEKER NIET ALLE BAZEN) bij AH zijn zo grappig als deze!! Zelfs collega’s niet!
Niet dat het allemaal chappies zijn of zo, maar de voorlaatste wat een hork!!
Nou goed, ik ga nog ff wat stoms ofzo doen(de was ofzo!)
![]()
@Yoella: ja Rachid lijkt me ook wel gezellig
Ben benieuwd naar de volgende reclame! Volgens mij is Temptation Island trouwens al begonnen
@Annemiek: dan toch maar liever achter de receptie ![]()
@Sev: had de thee gesmaakt? Oh ik had laatst een pak koekjes meegenomen en ze zijn lekkerrrr! Oh ik laat m’n vriend ze ergens verstoppen want kan er zo in door(vr)eten
Beter een goede receptie dan een zogenaamde gezellige AH!!
Puber zit nu achter de game-cube, en ik heb nog geen stukje film gezien!! Had me er ergens wel een btje op verheugt, maar het gaat vrijdag of zaterdag vast nog goedkomen(hoop en denk ik hihi)
:wave;
Helemaal met je eens! Eigenlijk hebben we best wel een leuke baan, alleen die chagerijnige mensen soms aan de lijn of op bezoek :devil:
De thee was heerlijk : Framboos met rozenbottel en twee zoetjes erin ![]()
Wat is de AH ?
Weten jullie wel dat jullie iets van 12 pagina’s volgekwebbeld hebben vandaag??? Voor een simpele ziel als ik die ook af en toe nog wat moet werken niet bij te houden! En dan is Cynthia er nog geen eens!Wel gezellig, hoor!
*@ Sev: AH, mijn beste belgje, is Albert Heyn, een van de bekendste supermarkten van Nederland! *
Lees verder, as je tenminste wil mijn verhaal op veel plezier, welkom thuis… Met de groeten van Marjan uit Marmaris!!
Xxxx Mar
Oew MiZz Stylo0w ik ga je bijna inhalen met eStore punten ![]()
HAHAHA 12 pagina’s gister!!! Bijna een record, alleen de eerste week van de eStore was hoger!!!
Nou dat gaan we vandaag verbeteren toch meiden!!!
![]()
Ik ben er alvast ! Goeiemorgen allemaal !
hoeveel pagina’s moeten we vandaag ? ![]()
wat gaan we doen, Sev, 20+ ofzo!!
![]()
ok, we gaan ervoor ! Maar dan moet je wel ff terug online komen want ik zie je niet meer staan hier op het forum !!
Dus dit was blz 1
Ben er wel hoor, maar was ff wat voor het werk doen!! Is ff druk hier dus!!
![]()
Maar we moeten ff doorgaan zie ik net, ik kan ook reputatie punten kopen!! Ik heb alleen niet genoeg eStore punten om de bank binnen te gaan, dus ik moet ff extra posten zodat dit oploopt!!
![]()
HUH ??? Hoe heb je die repuatie ineens ??? Hoeveel kost het ??![]()
MEIDEN IK HEB WEER REP PUNTEN!!!
Ok ik heb ze gekocht maar toch!!! Nu moeten jullie me helpen ofzo hoor dat ik nog hoger kom!!
![]()
Hoe doe je het ? ![]()
Hoger komen??? Eerst had je niets en nu sta je ergens op een derde plaats van de reputatiepunten !!