Ik moet er helaas weer vandoor, post hier morgen weer!
Tot morgen! ![]()
Liefs
Ik moet er helaas weer vandoor, post hier morgen weer!
Tot morgen! ![]()
Liefs
Tot morgen ! xxx
En ik ben er weer ![]()
Heb je al wat van Jeroen gehoord Sev ?? Haha
Ik ben er ook, verveel me!!!
@Mizz: neen de vogel is gaan vliegen !! Was dat nou zo een moeilijke vraag ![]()
@Diamond: hier zijn we !
GTST begint !!! ![]()
Ben er nog wel hoor⦠met de laptop op me schoot en de tv aanā¦
hehe, heb ik ook daarjuist gedaan ! Welk programma is dat dan ?
Oh ja gtst, helemaal vergeten. Goed dat je het zegt, zet de tv ook ff aan. Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen Charlie en Nick
ok en bij mij deze avond :
Babyboom
Temptation Island
![]()
Oh ja Temptation Island, heb ik nog helemaal niet gezien. Ow daar zou ik dus echt nooit aan meedoen! Maar wel leuk om stiekum naar te kijken ![]()
Dat is een serie⦠Goede Tijden, Slechte tijdenā¦
Jaa, Arme Charlie⦠Er zijn er ineens wel heel veel zwangerā¦
Bing wordt ook vaderā¦hahah⦠Huh ??? Is Anita terug ??? Waar was ze heen gegaan dan ??
Ik word te oud, volg GTST al een tijdje niet meer, en verder ook niet veel!! Heb vanmiddag Narnia gehaald, mss gaan we die wel kijken!!
Jullie hebben lekker zitten kletsen, en ik simpele ziel, lees alles nog bij ook, maar het gaat werkelijk nergens over!!
Nou ik ga maar weer eens
![]()
@Beps: haha doe geen moeite ! ![]()
@Mizz: gtst hebben we hier ook nog gehad geloof ik maar hƩƩl vroegerā¦
Volgens mij is Anita gescheiden van Rick en komt ze weer terug naar Meerdijk. Volgens mij wordt Jack dan weer verliefd op haar. En zo kunnen we nog jaaaaarebn doorgaan. Maar ik blijf kijken ![]()
Hoe laat komt Temptation Island dan ?? Ik heb gisteren ook Gordon & Joling opgenomen⦠Moet ik ook nog ff kijken⦠Haha, dat wordt weer zooo lachen !!
Arme Beppie⦠Haha⦠Ging idd nergens over⦠Hoe lang heb je bij moeten lezen ??
Ik zie net die reclame⦠van Sky radio⦠Zoān man op schiphol, die gaat controleren op wapens enz. Dat zou wel goed werk voor mij zijn !!
En dan wil ik die man van de Albert Heijn als baas⦠:D:D
Anitaā¦ook al zoān fosiel die elke keer opnieuw uit de kast gehaald word dus!! Nog ff en ze gaan vertellen dat Arnie(die dus Arnie niet is begreep ik laatst) ook nog leeft!!
Laat maar dus, ik zit met discovery op de achtergrond, te luisteren naar Orange Country Choppers!! Blijft lachen die idioten!!
![]()
Nog 51 dagen
Jaaa die man van de Albert Heijn reclame is leuk! Dat lijkt mij ook wel een gezellige baas! Zullen we 's informeren of hij nog personeel zoekt ![]()
Ergens na 21 denk ik zo hier
hehe diamond, we posten gelijk !
idd beppie⦠Iedereen komt af en toe om de hoek kijken bij Gtst⦠Vorige keer kwam Linda ook weer ff terugā¦
Diamond⦠Dan worden we collega van Rachid⦠![]()
Ik zal ff in de gids kijken hoe laat Temptation Island hier komtā¦