Aha ! Bedankt Mizz !
Waar kan je dat nog allemaal opzetten ? Je nick op msn ? nee zeker ?
Aha ! Bedankt Mizz !
Waar kan je dat nog allemaal opzetten ? Je nick op msn ? nee zeker ?
Dank je wel MiZz-Stylo0w!!! Hihi
Die Nederlandse regen kan idd erg nat en vies zijn!
Nee, volgens mij kan het daar niet… Bij Seni ( ook zo’n forum ) Daar kan je het instellen als automatisch onder je berichtjes… ( handtekening ) Maar ik weet niet hoe het hier moet, kan het niet vinden…
VbPlaza ergens onder een of andere rubriek, kost je wel een paar 1000 punten volgens mij, ben niet zeker,ik ga eens gaan zoeken !
Volgens mij zijn hier zowiezo de handtekeningen weggehaald of niet?
Thanks Kelebek !!!
Haha… Een appeltje voor de dorst…![]()
Hihi ik dacht dat je idd wel dorst had in een kadootje
![]()
Als je gaat kijken bij het profiel dan zie je dat je handtekening van voor de Estore er nog opstaat ! De mijne staat er toch nog !
Ohw maar nu moet je er dus voor betalen??? Jammer ![]()
Nou ja nog even doorsparen ![]()
Sevgilim kan het wel betalen… haha…
Of wij moeten een gedicht schrijven naar hans… ( Toch Sevgilim ?? ) haha… Zodat hij ons een paar punten geeft…
Maar wij kunnen niet dichten… toch Kelebek ?? Dus we moeten er dan maar 1 van het forum afhalen ![]()
Heb juist aan Jeroen gevraagd of het nog kan. Hij was de enige die online zit momenteel, heb een privé-bericht gestuurd
zullen we dan wss gauw weten …
Die goude ketting wilde ik altijd al hebben…
Thanks Sevgilim… Ik zal ook nog ff een gift aan jou geven… Maar moet zo eten…
Zooo spannend…!!! Is die Jeroen aardig ?? Of moeten we een beetje gaan slijmen ?
whaha…
Ik ga ff eten… Ben zo terug…
Nee ik kan ECHT niet dichten, hahaha
Rampzalig is dat dichten van mij, ik weet niet eens wat wel en niet rijmt, hahahahaha
Ik HOOP dat jeroen aardig is
hihi
Nou, dichten kan ik ook niet…
Heb vroeger mogen meedoen aan de poëziewedstrijd. Was als enige van mn klas uitgekozen om te gaan vertegenwoordigen, helaas niet gewonnen ![]()
Bedankt Mizz voor het boek ! Heb al enkele leuke gedichtjes uit mn hoofd geleerd ! ![]()
Nou, jij was in iedergeval uitgekozen…
Mij kozen ze niet eens uit… :bored: haha
hehe, ik ken het nog altijd uit mn hoofd en het is bijna 10 jaar geleden !!
en jeroen is gaan vliegen …
De vraag was wss te moeilijk voor hem ![]()