Nou meiden, heb maar besloten om vandaag niet naar de kapper te gaan. Blijf ik me weer de hele dag aan het omkleden, moet regelmatig de stal in nu.
Kan ik nog even denken over het kapsel wat ik wil.
Wie kijkt er ooit naar Temptation Island? Vind het kapsel van Liesbeth (blond meisje dat vaak bij Andries is) leuk, tenminste als ze het haar achter haar oren draagt. Lekker kort vlot kapsel. Wil ze zo laten knippen.
Vanavond eens op letten marion ![]()
:laugh: :laugh: :laugh: Ook toevallig, heb je het ook net over Temptation Island! Gaan weer lekker langs elkaar heen.
Ah hahahaha, dacht dat je het mijne al had gelezen. Toevallig joh !
Ikke kijk naar Temptation Island!
In elke serie ervan zitten mensen die ik ken (van gezicht en naam dan)
Karl (of Carl geen idee hoe je et schrijft) heeft nog iets met een vriendin van mij gehad. En Terence was vreemdgegaan met weer een andere vriendin van mij (zij was niet degene van wie hij had toegegeven vreemd te zijn gegaan ooit eerder, wat een l*l)
En uit deze serie ‘ken’ ik vrijgezel Edwin! Hij werkt hier in een bar en wij krijgen altijd gratis/grote kortings drankjes van hem ![]()
Johw jullie posten een beetje te snel voor mij ![]()
Kunnen we mss meedoen volgend jaar met het forum als vrijgezel ![]()
Lekker luieren op het strand met een cocktailtje erbij en een beetje mooie mannen spotten…Ja dat lijkt mewel wat ![]()
Of we doen mee als nep-koppel!!!
Nog beter! Dan zit je met al die mannelijke vrijgezelen die hun best voor jou moeten doen!!! JAAAAAAAA dat lijkt me wel wat ![]()
Ja hoor, ze zitten niet te wachten daar op van die ouwe besjes als een aantal van ons. Hoe jong we ook van hart zijn(ik weet het Mar!!) de kijker heeft liever een maatje 34!!!
Nee zonder dollen, gaaf Rien, ik vind het toch leuker kijken, omdat je weet dat het niet helemaal klopt enzo!! Van die liegebeesten toch:laugh:
nou op naar de 10 blz!!
![]()
o jaaaaaa, zie je ons al zitten ? Kunnen we mss een aanvraag indienen om het hele concept in Turkije te laten doorgaan !
Turken zijn ook mooie jongens , kunnen we die spotten
enneuh, laat die relatiegangers maar hun vrije gang, zal hun relatie mss gered zijn, wij zullen wel de cocktails drinken aan het zwembad !
Als jullie dan maar niet zo gek gaan doen als die laatste meiden die erbij kwamen. Echt irri!
JAKKES ! Die kussen elkaar gewoon, walgelijk ! Met veel respect voor lesbische meiden, maar was het niet de bedoeling de jongens te verleiden? Neen, ze hebben ze integendeel, weggejaagd !
Kunnen jullie niet doen of je niet te krijgen bent want je houd meer van hetzelfde dan!!! En dan toegeven, een btje kusbiljarten denken die kerels dat ze je bekeerd hebben!!! is zo lachen de sukkels!!!:laugh:
![]()
Nee stop mij er maar in als een nep-koppel ![]()
Lekker de vrijgezelle mannen uit laten sloven en wij lekker aan de coctail bij het zwembad in Turkije uiteraard!
Oew ja met Turkse goden
hihi
Ik zie et wel zitten
Ik ken het hele programma niet, nep-koppel?? Ik brulde ook maar wat net! Met een vriending denken ze bij ons dat we een stel zijn in de sauna! We komen altijd samen en dan gaat de tamtam werken zeg maar!!
Zij getrouwd ik getrouwd, maar iedereen denkt dat we hardstikke lesbisch zijn!! :laugh:
Nou leg me maar uit wat het is!
![]()
Met nep-koppel bedoelde ik; als koppel met en vriend mee doen aan et spel en doen alsof je een relatie hebt.
Kan hij zijn gang gaan bij de vrouwelijke vrijgezellen en jij of ik (:p) bij de mannelijke vrijgezellen. ![]()
Ohw wat slecht ![]()
Jeeej!!! Ik sta weer in de top 10!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jippie! ![]()
Rieneke nog 10 reakties en je 1000 is er!!!
En is niet slecht hoor, volgens mij wil iederen vrouw wel eens kijken wat ze bij een man kan losmaken!!
![]()
Hihi ja is altijd leuk om te zien hoe ze met bosjes achter je aan lopen
Hahahaha