Estore om ons wat bezig te houden 2

Hij is 9 nu, is een erge moeilijke slaper, dus duurt altijd een poos voordat hij onder de wol is.

Zo meiden, ondanks dat ik er niet was kunnen jullie toch behoorlijk kletsen!! Moest toch 5 pagina’s bijlezen!!
@Cyn: Mooi dan ga je er nu geld verdienen!! Gefeliciteerd met je “nieuwe” baan(hihi) Klinkt vet die auto van je ouders, en dat nieuwe luchtje vind ik dus altijd heeerlijk!!!
@Sev: Gaaf dat poes het zo goed doet!! Volgens mij hebben die dieren geen 7 maar zelfs 9 levens, dus je gaat er nog jaren van genieten:banana:

@Mar: Niet zo uitsloven joh, 10 uur werken!! :whistle:

@Marion(en Sev ook eigenlijk): Hoe was het op Ibiza?
(zeggen wij als we onder de zonnenbank geweest zijn, ff naar de canarische of waar dan ook hihi)
Hoop dat je genoten hebt van je vrije avond, dat doe ik dan altijd wel dus!!

Zo hoop dat ik alles gehad heb nu mijn verhaaltje:
Heb nu 90 minuten gereden, en het was weer super vet!! Blijft kicken dus, maar al die bijzondere verrichtingen zijn best zwaar! Continue de motor onder controle hebben, snel rijden, stapvoets rijden, slalom en ga maar door, IK WAS KAPOT!!! Had ook nog een VEEEEEL zwaardere motor, was ook behoorlijk heftig! Maar heb vet heftig genoten!!

Vandaag dus maar kijken of ik een nieuwe motorbroek kan scoren, door het stoppen met roken enzo ben ik TE(ong 14 kilo)VEEL aangekomen en pas niets meer :sad: Hubbie moet werken vanacht dus moet vanmiddag nog slapen, maar eens kijken of we er tijd voor vinden!!

Nou mss kom ik nog langs, maar het is weekend dus er is toch geen hond, laat staan 1 van jullie:laugh:
:wave:

Sorry Bep, soms moet dat even, ik vind het ook niet leuk, maar in de catering komt nu eenmaal af en toe voor! Hè Roanna, help me!
Xx Mar

Ik zal je even helpen Mar.

Ja Bep, het klopt dat we soms, om ff jou woorden te gebruiken ,vet hard moeten werken. Ik heb vorige week naast mijn normale partime uren,ook 2 avonden receptie’s meegedraaid en dan voel je wel je voeten. Maar, het is en blijft leuk werk!

Nou dames, ik ga nu ff sporten en vanmiddag ff op zoek voor een nieuwe eethoek.

Goed weekend en rust allen goed uit.:confused: Mijn andere poppetjes doen het weer niet, dus zwaai ik maar weer even zelf. Doeiiiiiiiiiiii Groetjes Roanna

@ Beppie:
Was heerlijk op Ibiza, heb de smaak weer te pakken :laugh: :laugh:!

Valt soms idd niet mee met de motor, is soms erg zwaar. Heb ooit voor de verkeerslichten staan wachten, weet niet meer hoe het kwam maar kon de motor niet meer houden. Lag hij op de grond…kreeg hem bijna niet meer omhoog :embarrese ! Instructeur zat krom van het lachen in de auto te wachten tot ik het gevaarte weer omhoog gehesen had.

Goed begin van de dag vandaag. Kids gewonnen met voetballen. Eindelijk weer eens een mooie wedstijd, ze lieten het soms behoorlijk afweten in de competitie. Straks moet hij nog sponsorzwemmen, geld verdienen voor de club. Weer er tegenaan dus. En dan op naar het feest.

@Beps: Héérlijk op Ibiza ! Alleen ga ik er liever in het echt :smiley: maar nog liever naar Turkije !
Nou, volgens mij is poes al aan haar 5e leven bezig volgens mij: heb haar al uit een kelder gered van een huis die ze aan het bouwen waren, dan uit de garage van de buren waar ze was opgesloten, 2 gezwellen gehad op haar oor en op haar kop en nu zijn hongerstaking ! Wel, als die kat geen 9 levens heeft dan weet ik het ook niet meer !

Hee allemaal,
Ik dacht laat ik ook maar eens kijken op deze topic, geloof dat iedereen zo’n beetje hierheen gegaan is?! Ik snap echt niks van dat hele estore gedoe, maar dat maakt niks uit toch??
Ik ga straks om 3 uur werken tot half 10 vanavond en dan morgenochtend weer om half 8 beginnen tot half 4. Geen lekker rustig weekend dus, maar…ik ga niet klagen want volgende week begint mijn vakantie en zondag 16/4 eindelijk weg naar Marmaris! Ben al druk met de voorbereidingen bezig en weet nu al dat ik natuurlijk weer veel te veel mee wil nemen. Vanmorgen nog 2 paar nieuwe zomerschoenen gekocht. Een paar witte instappers en een paar hele hippe sandalen, met kraaltjes en zo erop. Zo leuk, en ze pasten zomaar heel goed, een heus wonder bij mij. Of ze zitten te strak, of ze zijn te wijd. Ik heb een grote maat, maar mijn voeten zijn wel smal. Verder heb ik al veel aan Bloem gedacht vandaag. Die gaat een heel nieuw leven tegemoet en ik gun het haar zo dat het allemaal goed gaat.
Nou meisjes, prettig weekend allemaal, maak er weer wat leuks van!

groetjes, Marjan

Is altijd hetzelfde verhaal met die koffers inpakken. Liefst wil je de hele klerenkast erin proppen. En dan een heel assortiment schoenen en sandalen :wink: . Maar helaas…dat gaat niet. Moet zeggen dat mijn man vorig jaar erger was dan ik :laugh:, gingen in het voor- en naseizoen en hij was maar bang dat hij het koud zou krijgen. Liefst had hij de winterjas nog ingepakt ook. Ja, je hebt ze erbij …

Troost je Marjan, ik moet morgenvroeg ook een aantal uurtjes werken dus je bent niet de enigste. Gelukkig is er morgenavond personeel dus heb dan mijn uurtjes vrij :RockOn:

He Marjan, gelukt dus met de schoenen??!! TOPPIE!!!

Ik heb met de puber geshopt, voor motorkleding, enzo. Hij heeft een broek gezien, ik ook, die gaan ze in onze maten bestellen kunnen we van de week kijken of het het is. Ik heb nog laarzen gekocht! Lekker hoor.

Nou Bloemmie is bijna weg, als ze nog iets leest:
DOEIIIIIII BLOEMMIE!!! VEEEL GELUK, GENIETEN;), EN VEEEEEEL PLEZIER:laugh:!!

DOEI!!

heeeeeeeeeeeeb weeeeeeeeeeeer geshopt heb nu bijna alles binnen voor mijn stage.

HAALLLLLOOOO!!! Zo nog maar 3 keer werken bij de slager… en dan is dat ook verleden tijd!! Heerlijk!!!

x

1000ste post!!!
XX

Nee suffie!!! Pas de 872(ik dus de 873!!)

Nou wel lekker dat de slager er bijna op zit(joeppie!!)

Ik zit ondertussen naar de radio te luisteren, de puber doet elke maand minstens 1 keer op de radio van een plaats in de polder(hihi) een keer presenteren!! Ach ja, wat een toestand!!!

Maar ja dan kan ik wel ondertussen ff posten!!

Cyn zou best wel eens gelijk kunnen krijgen./ Met Estore 1 was het ook zo, ik deed de 1000ste post en ineens waren er een heleboel verdwenen !

Gefeliciteerd…
Het is de 1000ste post van Cynthia, niet van dit topic dames…:bored:

:laugh: :laugh: :laugh:

Xander

Gaat wel lekker gezellig door dit topic: Estore om ons wat bezig te houden2…

Krijg je hierna nog een deel 3, 4, en dan de greatest hits…

En dan de best of the best…

Groetjes

Wat een muts ben ik zeg!!! Had ik het weer helemaal niet door:embarrese !

Van harte Cyn!! Je bent een kanjer!!!

haha ok en ik muts mee met beps !
Proficiat Cyn !

Sev let op, jij bijna 1500!!! Nog 6!!

ok, moeten we straks ook gaan vieren als ik op 150 posts kom te staan ! :laugh: