Estore om ons wat bezig te houden 2

Hello… :slight_smile:

Het is de Fiat Punto Grande… Het hele nieuwe model… Helemaal super!! Een lichtblauwe met zwarte en lichtblauwe bekleding!!!

x

Wordt jij staks lekker sjiek naar huis gereden Cyn!

haha juist!! Maar ik haat nieuwe auto’s eigenlijk… Die stinken nog zo nieuw!!!

x

Hey Cynth, wat leuk van die nieuwe auto ! Moeten we nu voortaan Queen Cynthia zeggen ? :wink: btw: nieuwe auto’s vind ik héérlijk ruiken !

Nou, de zonnebank was heerlijk behalve dat ik nu aardig veel jeuk heb !

groetjes

He, meiden, sommigen moeten overdag af en toe ook een beetje werken! :sad: En dan bedoel ik echt werken, geen tijd om te internetten!
*@Sev, hartstikke fijn van poes, :yes:ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik een van mijn beesten (3 poes en een woef) in zou moeten laten slapen.:no: *
@Cint, wat ga je nu doen, nu je stage afgelopen is? Misschien heb je het al eens ergens geschreven, maar ik mis wel eens wat, het gaat ook zo snel. En hoe rijdt de auto?:wink:
@ mizz Styloow, ook hello to you!
Ik ga ff een broodje bal gehakt eten, vandaag 10 uur gewerkt, vin het wel ff zat!:asleep:
**
Xx Mar

Hier ben ik ook even weer
Sev: he gelukkig had je kat nog een paar levens over!!! Mijn ouders hebben ook een kat en als hem iets zou overkomen…waahhhh moet er niet aan denken!!!

Cynthia: oew een nieuwe auto! vet cool!!!

Ben stiekem wel een klein beetje blij dat ik niet zo veel bij hoefde te lezen… kan ik meteen posten :smiley:

Wat gaan jullie dit weekend doen nog wat leuks?

Zo hee Mar, 10 uur gewerkt! Nou dan heb je dat balletje gehakt nu wel verdiend. :yes:

Bij ons is dat ook zo hoor. Als ik moet werken, zie ik geen een eens pc, maar moet er inderdaad geholt en geregeld worden.

Iedereen verder een heel goed weekend gewenst. Ik doe het dit weekend rustig aan. :wink: Komt nog een hele drukke tijd aan, maar nu even niet!

Groetjes Roanna

Ik ga dit weekend ook lekker rustig doen. Zometeen naar mn ouders, lekker uitgebreid douchen of in bad of bubbelbad!! :smiley:
Morgen fietsen met mn vader door de bossen. s’avonds weer naar huis en dan komen vriendinnen bij mij indrinken en daarna stappen. Zondag lekker helemaal niets…ohw nee… moet een presentatie voorbereiden…

Zooo ik verveel me… pff… Echt een baal dag vandaag… Een vriendin zou vanavond langs komen… Komt ze niet meer… :frowning: Dus dat wordt een avondje msnen, internetten en hier het hele forum vol typen… :smiley: Muziekje aan… ( de toppers in concert… Geweldig !! )

Bubbelbad ?!?!? Zooo dat is Super !!!

En ik ga zaterdag natuurlijk ook stappen… :smiley:

Ja mn ouders hebben zo’n matje die je in bad kan leggen, HEERLIJK!!!

Nou, dat kan ook best gezellig zijn een paar dagen bij je ouders, vooral als ze nog aktief met je meedoen.

En zo’n ligbad heb ik hier ook en maak daar ook graag en vaak gebruik van. Ik heb er alleen geen bubbels bij. Die maak ik er wel bij.:stuck_out_tongue:

Groetjes Roanna :wave:

Haha… ja dat kan ook Roanne… :smiley:

Nou meiden, moeder mocht ook weer even aan de computer :slight_smile: ! Jullie hebben lekker doorgebabbeld, heb heel wat bij te lezen.
Ben jaloers op degene met een rustig weekend. Bij ons is het volle bak. Morgenvroeg naar het voetballen, boodschappen, huis opruimen. Eind van de middag moet de kleine zwemmen en 's avonds een verjaardag. Zondag geven de buren feest dus van lekker banken zal weinig komen dit weekend. Jammer dat alles altijd op een hoop komt.

Druk druk druk marion…
Als het kon had ik wel ff geholpen… want ik verveel me hier nu…:stuck_out_tongue:

Arme meid, jammer dat je vriendin niet kon!

Ach jah… Niks meer aan te doen…
Zit nu lekker de toppers te luisteren… want er is ook niks op tv…
Ga gewoon vroeg naar bed… denk ik… haha

Had ik ook al in gedachten, daarvoor nog ff onder het zonnetje. Kan ik zo van genieten, alleen komt het er niet zo vaak van. Zit vaak nog personeel hier binnen 's avonds, moet werken of er komt een vriend of vriendin langs. Nu is alles rustig en heb lekker de deur op slot, man zijn wekelijkse avondje met de vrienden. Dus ff wat tijd voor mezelf als zo meteen de kleine slaapt, heerlijk.

Hoe oud is de kleine dan ?