Inderdaad, en als ik er al op geraak, duurt het me een half uur !!! Ik kom er echt ZOOOOOOOOOT en onnozel van !!! :storm:
Zelfs mn vriendje zat zojuist op msn en msn viel iedere 5 minuten uit! Kan je alleens geen degelijk gesprek aangaan zonder dat internet uitvalt !
Ok, gaat weer helemaal ok ! Zojuist mn tekst hier getypt en de tekst is weg !!! ROTDAG ! ALs ik al op internet geraak duurt het me een half uur !!
En zojuist zat mn vriendje op msn en mijn msn viel gewoon iedere 5 minuten uit ! Een degelijk gesprek was dus ook niet mogelijk !
ik kom onnozel van dit internet hier ! :storm:
ok, mn tekst stond er dus wel op …
Geeft niet lieverd, ik zou ook zo reageren dus!!! Vandaar dat wij van provider veranderd zijn verleden jaar!!!
![]()
Sev,
Hoe is 't met Poes? ![]()
Xx Mar
Poes is begonnen aan een nieuw leven !(Ze zeggen toch altijd dat een poes 7 levens heeft
) Poes eet rijkelijk, drinkt meer dan voorheen, loopt, springt, krauwt de hond terug
,miauwt, en wim zelfs terug naar buiten ! Maar dit laatste mag ze nog niet voor zijn eigen veiligheid! Hij ziet er heel levendig uit maar als hij zich buiten zou moeten verweren tegen andere katjes dan vrees ik dat hij de zwakste is. Kortom: Poes stelt het héél goed momenteel !
@Sev: Dat zijn nogeens goeie berichten!!! Ben blij voor je!!!
Zo mijn laatste stagedag!! Wel vreemd, maar ook wel lekker!!!
x
Geniet van je laatste dag Cynth !
Vanmiddag wss gaan werken als ze me opbellen ! Maar het zijn allemaal centjes op op vakantie te gaan naar mn vriendjeuh !!
Verder is mn internet nog altijd traag, dus zal er niet zoveel opzitten als anders ![]()
Ach meis, ik kan je toch voorlopig niet meer inhalen! Jij ligt echt ver op voor!!
x
WAAR IS IEDEREEEEEEEN??? :whistle: :jeez:
hieeeeeeeeeeeeeer soms ![]()
ooooooooooooooooooooooooook
Een goede middag meiden ![]()
Ben er ook weer ff
HEEEEEEY MARRIE!!!
x
Wat zijn jullie rustig geweest vandaag ![]()
Ja zit me de klere te vervelen!!! Kreeg zojuist een mega bos bloemen voor mijn stageperiode… Vet lief!!
x
Héél lief van ze Cynth !
Nou het is rustig omdat:
- Beps er niet is
- Mijn internet niet goed werkt
- Cynthia dus tegen haar zelf zit te praten
Lekker toch die verwennerij!
zekers… Straks komen mijn ouders mij halen met die NIEUWE auto!!! Vet cool!!
x
Woehoeuuuw Cynth ! Super ! Allemaal goed nieuws dus voor jouw !
Welke auto is het ?
Eventjes gaan zonnebanken ![]()