He, verdomme!!! Wat een klotezooi!! Sorry dat ik het zo zeg… Shit hee!!
x
He, verdomme!!! Wat een klotezooi!! Sorry dat ik het zo zeg… Shit hee!!
x
Tuurlijk gaat hij het halen! Weet nu ook hoe het in zijn werk gaat, wat voor vragen hij ongeveer krijgt, scheelt ook al.
Misschien heb jij de zenuwen en heeft hij nergens last van, zou mooi zijn.
He chips, lees net je bericht. Wat kl**e voor hem! :sad:
He chips, lees net je bericht. Wat kl**e voor hem! :sad:
En dan post ik in mijn haast ook nog dubbel, muts die ik ben!
Maakt niet uit zit hier, en hij daar giga te balen!!
![]()
Kan me voorstellen dat hij verschrikkelijk baalt. Zou ik ook doen.
Ik weet nog wel dat ik gezakt was voor mijn auto-rijbewijs… ik moest gewoon echt huilen! Theorie had ik gelukkig wel in 1 keer!!
x
Nou dit keer pakt hij het beter op dan vorige week, omdat hij nu veel fouten heeft. Volgende week weer en hij gaat nu leren zegt hij!! Zei hij verleden keer ook, maar of hij dat echt gedaan heeft???
Ach ja, zakken, ik was iig erdoor!! Maar het blijft zwaar Kwalitatief Uitermater Teleurstellend dus!!
![]()
Beps, wat spreek jij weer netjes!!! Kakkertje
Maarre 3 keer is scheepsrecht he!!! Ik ga ff eten! Cheeseburgers geloof ik:P
Ben ff sporten!
Ohhh wat gezond zeg!!!
x
Ja ik sport nu ook ff, zit mn lunch weg te werken, en er was weer veel te veel lekkers, dus…OEPS!!
![]()
Ach, de kaken moeten soms ook sporten ![]()
x
HEEEE JE HEBT JE NAAM VERANDERD!!!
Kost wel een hoop he!!
![]()
1000 punten, maar ach wat moet je er anders mee? Ben ook iedereen kadootjes aan het geven haha
x
Nog 27 post, dan zit ik op 1000!!!
x
nog 122 en ik zit al weer op de 1500!!
![]()
Hier ben ik ook ! Juist terug van mijn werk! Ik kan helaas niet veel posten want mijn internet is supertraag ! Mn zus heeft te veel gedownload en we zitten voor een week met een trage internetverbinding, stom ! Is ze eens thuis, gaat ze massa’s downloaden en kan ik niet op internet !!!
@Cynthia: bedankt voor de cocktail ! Heeft me gesmaakt ! ![]()
He wat vervelend!! Doen ze dat bij jullie ook al, stout geweest, langzamer internet!!! Ik kan ze wel!!
We betalen er toch voor!!!
nou goed, sterkte lieverd, want dit is balen, juist in je vakantie
En je had zo’n zin in het kletsen hier!
![]()