Estore om ons wat bezig te houden 2

ik ga dus nu wel scoren :slight_smile: helaas moet ik zo al weer weg :wink: hihi wat is dan dat geheime wapen :smiley: kom hier echt veels te weinig dus heb helemaal geen verstand van die escore :smiley:

Ik wil ook wel graag dat geheime wapen nou eens weten!

vertel nou… nu is ze stil zie je wel :wink:

jonge heb heerlijk gegeten… eindelijk weer eens na al die droge rijst… mn maag protesteert een beetje maar niet heel erg dus dat overleef ik wel weer :slight_smile: valt me reuze mee :slight_smile: heerlijk joh want vriendlief had gisteren paaseitjes gekocht dus vanaf morgen heb ik besloten kan ik die weer eten…

@ Nur
Geniet maar lekker van de paaseitjes :smiley:

Geheim wapen: héél véél babbelen en babbelen en babbelen én stelen !

Zijn jullie weer aan het stelen geslagen??
En hoe komt het dan dat jullie reputatiepunten niet omlaag gaan??

hihi dus zo doe je dat :o je bent gewoon een ordinaire dief :wink: als je van mijn bijeengespaarde puntjes maar afblijft :stuck_out_tongue:

Hihi sevgilim ik heb je advies opgevolgd hoor! :wink: Je bent 10 puntjes armer :stuck_out_tongue:

Ik steel niet meer dus!! Zeker niet tot ik weet hoe het met de rep kracht zit!! Maar ik post wel, veel beter
:wave:

WAAAT ? Kelebek, je besteelt me ? En is het gelukt ook ? Heb nog niet gekeken !!! nu ja, wist niet hoeveel er nog opstond! Dat stelen was wel voor de grap ! Anders had ik nu geen reputatie meer over ! :stuck_out_tongue:
Wraak meisie :p:D

Sev denk aan je Reputatie, Rieneke heeft ook al niets meer he!!
Ik heb nog geen antwoord van XandeR!!

whoeii, ik lach me rot: ik kom in de voorlichtingsbrochure (of iets dergelijks) van onze opleiding te staan :smiley: grappig joh!

Toch nog fotomodel, al is het dan niet met bikini’s in Turkije :laugh:

Ohwwww Nur, grappig!!! Ik weet dat wij ooit terug kwamen uit Marmaris, en dat we een krant kregen, wij een Te… en anderen een A.! En iedereen mn hubbie maar aankijken!! Bleek dat ze van zn baas foto’s gemaakt hadden voor een personeelswerving, en daar stond hij tussen!!!

Nou geniet daar maar van!

Kwam ook ooit een foto van de kleine tegen in de krant op valentijnsdag, toevallig ook mijn verjaardag. Stond hij tussen de valentijnsgroeten. Verrassing van mijn moeder.

Soms zijn moeders echt lief, de mijne verrast me op dit moment!! Dus geniet van die momenten toch!!!

Zeker weten!!

Oh Marion, de puber zit nu examen te doen, en ik ben bloednerveus!! Ben toch wel blij dat hij niet mn eigen kind is, dan had ik zeker dood gegaan van de zenuwen:confused: !!!
Maar goed, hij moet het kennen dus het moet te doen zijn!!

Al nieuws???

x

Ja net, GEZAKT!!! K** MAN!!! 10 fout, maar hij is ff de weg kwijt zeg maar! Nou de volgende kans is volgende week dinsdag, maar die zit in principe vol, dus hij gaat wel, maar grote kans dat het een no-no word

BALEN