Estore om ons wat bezig te houden 2

1500 bedoel je… :wink:

jep :smiley:

Nog 2 te gaan Sev!

je bent er bijna.

Ziezo, na deze post nog eendje :wink:

1501 Posts !!!

Fééstjeuh !!!:banana:

Gefeliciteerd SEV!!!

Wat is het hier ineens weer stil…
Joehoe waar zijn jullie?

Hier !! :d

HIER ben ik dan ! En direct weer weg :wink:

SEVVIE!!! GELUKT!!!
:wave:

Nog 80 berichtjes en ik heb 1000 posts, hahaha
Ohw nee na dit berichtje natuurlijk nog 79… :stuck_out_tongue:
:banana:

Ik nog 92 na deze om de 1500 vol te maken!! Maar dat duurt nog wel ff hoor, was niet van plan dit morgen ff te doen(hihi)

Nee ik ook niet… duurt nog wel ff.
Maar ja met elk berichtje zijn we er weer 1 dichter bij in de buurt :stuck_out_tongue:

pff juist ruzie gehad met mn vriend … :sick:

Ohw bah wat vervelend! Hebben jullie het wel weer uit kunnen praten?

Alles is terug uitgepraat …

Gelukkig maar! :slight_smile:

Mooi Sev, ruzie is al niets, en dan op die afstand, nee laat maar ff!!!

Als het hier in huis gebeurt(en dat gebeurt heus regelmatig wel iets!) dan is het al helemaal niet fijn en dan kan je met elkaar praten terwijl je elkaar ziet!

Nou mooi dat het weer opgelost is!!

En daar zitten we weer met een bakkie voor de comp, nog ff een momentje rust. Bij te komen van het drukke weekend. Twee feestjes waarvan 1 tot in de kleine uurtjes. Ja en dan ga je wel merken dat je geen 18 meer bent :laugh: .

Zo meteen even bij een vriendin op de koffie. Ze was pas 50 geworden en waren verkleed als Sarah bij haar op bezoek geweest. Was echt lachen, rollator erbij, en een tas vol cadeautjes zoals steradent, rollers, tena-lady etc. Hadden veel foto’s laten maken. Alles zit nu netjes in een album en dat gaan we haar straks brengen. Ben benieuwd wat ze vindt van haar Sarah-album :D, ben zelf in ieder geval dik tevreden.
Die dag goed kunnen oefenen en mag nu dinsdagavond alweer. Gaan we verkleed bij de achterbuurvrouw in de tuin zitten met een hele groep vrouwen. Zij wordt dan 50.

@Sevgilim: Jij ook Proficiat!!!

@Marion: Leuk zeg zulke feestjes mijn moeder wordt zondag 49, dus nog 1 jaartje…

Zojuist mijn auto naar de garage gebracht, hij wil niet meer starten :S k weer ook niet wat er aan de hand is! Stond gister bij het station geparkeerd, kwam uit a’dam en toen deed hij het niet meer! Nou ja we zien wel, heb toch garantie!!

En bij deze even een foto van onze nieuwe auto!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=6DZYSA8G