Estore om ons wat bezig te houden 2

hihi nou ja, ga maar mn foto’s bijeen gaan rapen :d anders ben ik tegen volgende week nog niet klaar !

Hahahaha, hij schijnt weer ja, al is het wat slapjes! Ga het zo meteen weer ff proberen :smiley: :D, kom nou ook weer niet zo gemakkelijk uit mijn winterdip :wink:

Ja en dan het plezier dat je hebt als je door al die ‘oude’ foto’s heen bent!! Zalig!!
Suc6 dan
:wave:

Jemmig Marion, we lopen wel door elkaar heen zeg!! Elke keer als ik denk dat ik net ff eerder ben heb jij al weer gepost!!
Nou ik wacht ff kijken of we er dan komen!

Ja idd, we hebben ons gisteren ziek gelachen met die foto’s van als ik een jaar of drie was ! Stoere foto’s , foto’s met een kleedje waarop ik mn handje voor mn mond hou om me in te houden van lachen omdat ze een foto namen van me, dan een foto met een kat op mn schoot die bijna groter was dan mezelf :smiley: , een foto dat ik mn haar aan het drogen was met mn eigen haardrogertje (mn ma is kapster) allemaal zo een leuke herrinneringen ! En toen was ik nog knoddig …

Oude foto’s zijn zooooo leuk!!!

Maar wat is Knoddig???

x

zo een klein lief kindje die toen nog schattig en lief was en niets heeft misdaan in haar leven :smiley: en ja…die nog niet wist waar Turkije ergens lag maar die wel al haar handtasje van Turkije rond haar had die ze net van haar grootouders heeft gekregen :love: . Nou mensen, jammer dat ik geen scanner heb anders zette ik er hier enkele op :d

ok, kennen jullie knoddig niet ?

Knoddig = zo héél lief, schattig …

duidelijk! Zo leren we weer wat!!

x

Koddig dus, maar dan met een n erbij!!! Bij ons zeggen ze dan koddig!!

ps heerlijk zo’n foto, jammer dan dat we hem niet kunnen zien!!

Vind dat Belgische taaltje zo leuk! Zat pas Temptation Island te kijken en moest meteen aan Sevgilim denken toen ik die Belgische stellen hoorde praten!
Nou meiden, ga er ff van tussen, MOET de administratie van het bedrijf gaan doen. Tot straks!!!

:dead: :sick: SHIT HEE! Krijg net een email van mijn school… Ik kan mijn stageverslag niet maken omdat er taken in staan die bij mijn bedrijf niet van toepassing zijn… Ik dacht er dus eventjes mooi onder uit te komen. Nu heb ik dus een mail, met een alternatieve opdracht!! Mooi klote… Moet een agenda gaan beheren… Moet in 5 dagen 16 dingen plannen, en het mogen er niet meer dan 2 per dag zijn… Sorry maar ben ik nou zo dom>?? DAT PAST TOCH NIET!!! Maar goed… Ik zal het toch moeten maken…want anders krijg ik mijn diploma?? niet… haha maar die kreeg ik toch al niet. Dus misschien doe ik het wel gewoon niet!!!

x

Jemmig, volgens mij, 16 dingen, 5 dagen, is 3.2 ding per dag ongeveer precies:p

Nou sterkte met beslissen dus!!

hey Cynth, zo stom ! Scholen kunnen soms zoooo stom zijn ! Mijn school zou ook in staat zijn om onmogelijke opdrachten te geven ! Nou, mijn papier om naar het volgende jaar over te gaan krijg ik ook niet dit jaar maar volgend jaar kijk ik uit naar iets anders ! Waar ik me véél gelukkiger in zal voelen want nu voel ik me gewoon het vuil op de straat zoals de leerkrachten ons behandelen !

Koddig bestaat in België ook maar volgens mij zeggen de meeste toch wel knoddig. vraag me niet waarom, ik weet het niet :stuck_out_tongue:

Ik ben vandaag lekker vrij van school :D:D

Hebben jullie ook paasvakantie ?

Weet ik eigemlijk niet wanneer die is!! Mijn nichten en de kinderen van vrienden moeten gewoon naar school dus

Bij ons hebben de kinderen geen paasvakantie, in plaats daarvan zijn ze in mei vrij.

Nee, ik heb eigelijk nu examens… Maar vandaag heb ik er geen 1…
En ik heb ook geen paasvakantie, ik heb ook in mei met koninginnedag…:smiley: :smiley:
Heb zooo’n zin in koninginnedag…

Ik ben vanaf 13 april verlost van school!!!

x