Ahzo, wij hebben nu 2 weken vrij en dan moeten we nog naar school tot 30 juni en dan hebben we 3 maanden vakantie, voor de lagere school kinderen 2 maanden.
3 maanden??? Ik had ook in Belgie moeten gaan wonen!!! wij hebben hier normaal gesproken 6 tot 8 weken!!!
x
Echt ???! Wanneer krijgen jullie dan nog vakantie ? Arme zieltjes ! Ja hoor, wanneer je aan de hoge school zit of de universiteit dan krijg je 3 maanden zomervakantie !
Noord-holland heeft van 22 Juli tot 4 September officieel… Voor mij geen vakanties meer… Maar zo is het officieel geregeld.
x
pfff ik kan me echt niet voorstellen moest ik na 1 juli nog naar school moeten ! Jullie zijn er wss aan gewend.
Hoe komt het Cyn dat je geen vakantie meer hebt ? Stop je met school dan ?
13 april is mijn laatste lesdag! en dan ben ik klaar… (zonder diploma) Dan begin ik op 5 september met een nieuwe opleiding en die duurt tot mei!!
x
Hoe komt het dat je geen diploma hebt dan ? Als je je school afmaakt tot het einde ? Nu ja, het is wss helemaal anders?
Ik heb eigenlijk al een klein diploma zo waarmee ik aan het werk kan als receptioniste en hostess zo om mensen te onthalen op evenementen en met een beetje geluk kan ik dat ook zijn in het buitenland mits nog een snelcursus van toerisme. Nu doe ik Toerisme in de hoge school maar ben het echt beu omdat je er echt een nummer bent en ik heb het toch wel nodig dat ze een beetje aanmoedigen zo om te leren en om je best te doen. Ah ja, wss ga ik in oktober een zaterdagcursus van 2 jaar volgen in toerisme, kan ik alsnog in het buitenland aan het werk en ondertussen zoek ik een klein jobje voor in de week.
Ik haal mijn diploma niet omdat ik 2 vakken geheel heb verknald!!! En deze niet meer kan inhalen, dan moet ik 3 jaar overdoen! En daar heb ik dus geen zin in. Krijg wel mijn certificaten. Volgend jaar ga ik een opleiding van 1 dag in de week Medisch Secretaresse doen…
x
Klinkt leuk, hoe regel je dan alles zodat je eens naar je vriend kan ? Daar ben ik het meeste bang van dat ik een jaar mn vriend niet zal kunnen zien !
Ik krijg van mijn werk vrije dagen. Nou heb ik er te weinig en mijn contract begint op 1 Mei. Aanstaande vrijdag is mijn laatste stage-dag. Dus in die 3 weken dat ik niks heb ga ik extra werken, om die vrije dagen extra te krijgen…
X
Schoolopdracht is klaar!!! En ja beps ik ben een muts haha
x
HAHAHAHAHAHA
Ach had mij ook kunnen overkomen!!
![]()
Cynth: hier in belgie is het zo dat het eerste jaar dat je gaat werken, dat je geen recht hebt op verlofdagen, tenzij je een goede baas hebt en dat hij uit zichzelf zegt dat je een paar vrije dagen hebt. Daar ben ik ook wel bang voor dat ik geen verlof zal hebben om eens naar mn vriend te kunnen gaan…
echt? jeetje dat is ook niet leuk!!! Gewoon een lieve baas zoeken dan!!!
x
Daarom dat ik graag iets zou vinden die persoonlijk is en waar niet veel werknemers zitten, alhoewel, kunnen ze je ook niet vervangen als je eens weg wil… Zal me een job in Nederland komen zoeken ![]()
Wij hebben hier minimaal 23 vakantie dagen, en er zitten max 5 dagen in een week dus. Zeg maar dat we 5 weken vakantie kunnen nemen per jaar!
Ach ja, en dan is er in mijn geval ook nog de weken dat mn collega op vakantie is, dan bouw ik in 3 weken al weer 2 weken vakantie op dus, dus ik heb er meestal ongeveer 10!!
ZALIG!!
![]()
wiiiiiiiihaaaaaaaa :d nou dat van die 23 dagen is volgens mij hier ook zo, tenzij je overuren doet, kan je die laten omzetten ook in verlofdagen of zo.
Iemand een idee wat ik met mn Epunten kan kopen ?
Geen idee!!! Kijk op eStore ofzo, kleurtjes en kadootjes enzo, maar die zijn wel giga duur
![]()
Had zo zitten denken: ok, ik heb nu wel véél punten maar wat ben ik ermee ? Kan er evengoed iets mee doen om mn naam wat op te fleuren en zo ![]()
Wat past het best bij dat blauw om mn naam in kleur te zetten? Oranje ? Ben ik toch een beetje hollandsgetint ![]()