Goedemorgen dames ! Ben weer helemaal terug van weggeweest !
Ik ben er ook weer!!!
Dikke kus voor alle mensen met de wensen, maar alles is goed gekomen(lees: Veel plezier-Welkom thuis)!
En nu na bijna 2 weken vrij weer te werk BLEHHHH!!
Wie houd me bezig??
![]()
ok Beps: ik offer me wel op ! Ik heb nu 2 weken vakantie (paasvakantie) enneuh, als ze me niet opbellen om te gaan werken dan hou ik je met véél plezier bezig !
Gezellig!!!
Kom maar op, maar als ik bovenin kijk ben je al weer weg!! Ik is dan wel een btje siewig!!
![]()
Aha sorry ! Ik kom hier altijd kijken maar als er een tijdje niemand reageert ga ik soms eens andere turkijeforums bekijken om te zien wat er daar nog allemaal word gezegd maar om de vijf minuten kom ik hier wel kijken beps !
Don’t worry , be happy :D:ninja:
Enneuh…als ik hier op het forum blijf staan zie ik nooit of er iemand gepost heeft, komt er enkel bij als ik eventjes weg ga op het forum en dan direct terug kom… Is dat bij jullie ook zo ?
Gelukkig, kreeg het al benauwd ervan dat ik alleen overblijf hier!! Moet de hele dag, heb een heeeeel dom stempel klusje, moet 4 ordners(dikke!!) op elke bladzijde een stempeltje geven!! Hoe saai!!
![]()
Ja is bij mij ook zo, dus… ik ga meestal terug naar de overzichtpagina, met alle topics, en druk af en toe op de vernieuwenknop…
![]()
haha Beps, tegen vanavond ben je veranderd in een stempel
Nou, echt veel heb ik niet te doen, ik ga gewoon ff genieten van mijn vakantie ! :RockOn:
Helemaal goed dus!! Heb ik de afgelopen 2 weken gedaan. Lekker genieten en niets moest!!
![]()
Idd , maar als ik mezelf wat vakantie gun dan wil ik meestal wel iets doen om me bezig te houden want euuhhh stilzitten is ook niet mijn sterkste punt
Ben graag bezig. Zal mss zo meteen eens werk maken door al mijn foto’s in albums te steken! Ik heb een hele schoendoos vol die allemaal geklasseerd moeten worden !
Dat is de reden dat wij zooooo blij zijn met onze digitale foto’s!! Die laten we op de computer staan, branden ze op een rewritable DVD en klaar is Beppie!!!
![]()
Wel ja, maar die foto’s in mn schoendoos zijn vooral van vóór het digitale tijdperk en ja, ik heb graag een foto om vast te houden dus als ik digitale heb, laat ik de mooiste er altijd van afdrukken bij Kruidvat zodat ik niet telkens mn computer moet openen of dat ik ze eens kan tonen aan vrienden of familie zonder dat ik altijd die laptop moet meedoen, voel me anders zo snob en zie je mensen kijken zo … Neen bedankt, laptop staat mooi thuis op mn bureau en sevgilim laat de foto’s wel afdrukken hihi :d
Een goede morgen dames!!!
Wat zijn jullie goed bezig
had weer ff wat bij te lezen
Hehe zo zijn we ! ![]()
Nou, zou je geloven dat die punten me niet veel meer kunnen schelen ? Ik vind het gewoon leuk hier wat te praten en zot te doen soms maar echt, ik zal niet speciaal meer doen om te scoren …
Helemaal mee eens, wij doen dat anders. Hebben een programma gekocht(gedownloaded) en daarmee kan je de foto’s op de tv laten zien!!
Nou goed klaar is het straks dan
![]()
Nee, vind het ook niet belangrijk. Is een gewoonte geworden, ff kletsen terwijl ik mijn kopje koffie drink. Alleen duurt mijn koffiepauze tegenwoordig een heel stuk langer :whistle:
Wij kunnen ze ook op tv afspelen maar dan is er nog het probleem dat je vrienden niet altijd kunnen komen naar je huis ![]()
nou ik kan ze ook als jij een dvd-speler hebt, ze op de jouwe afspelen!!
Handy hoor!!
![]()
ZO ik ben er ook weer!!
Jeetje jullie zijn alweer lekker bezig!!!
@Marion: De zon schijnt!! Ben je al weer wat actief???
@Beps: Ik zet ze altijd op cd, en laat ze dan ook nog afdrukken!!!
x