Estore om ons wat bezig te houden 2

Welke deur is het??

x

@ Mar:
Die punten zijn niet belangrijk voor me. Vind het wel lekker zo, wat babbelen vanuit de rimboe. Wonen hier alleen met mijn schoonouders en een stukje verderop nog een jong gezin.

Wel lekker rustig mari… Ik woon in een wijk met schreeuwende koters… Daar kan ik soms echt gek van worden. Die lopen tot 23 uur buiten te schreeuwen…

X

Tuurlijk heeft ook heel veel voordelen!! Veroorzaak geen geluisoverlast als ik 's zomers de radio hard aan wil in de tuin :D, geen last van schreeuwende kinderen of het is die van mij ;).

haha, want hoe oud is die kleine van jou nu?

X

Pas 9 geworden!

haha dan zijn ze het rebelst!!! (noem je dat zo)

X

Weet niet of je dat zo noemt :laugh: dacht dat ze op zijn ergst waren in de pubertijd :storm: , tenminste als ik naar mezelf kijk

Haha ja dan hebben we stemmingswisselingen, maar in die tijd ben je echt ondeugend… Haha nou ja zo was het bij mij!!!

X

Nou ik kon behoorlijk dwarsliggen toen ik het uitgaan eenmaal ontdekt had, was nooit laat genoeg. Heb heel wat weekenden thuis moeten blijven omdat ik veel later dan de afgesproken tijd op huis aan kwam.
En balen, als je voor de tv zit terwijl je vriendinnen lekker in de disco zijn!

Haha nou daar hebben mijn ouders niet zoveel last van gehad… Ik ga namelijk bijna nooit uit!!!

X

He Cyn, moet er van tussen, voetballen met onze Huntelaar!!! Hoor je morgen nog wel. Groetjes…

@Marion: Oeh de Huntelaar… Ik kom uit Alkmaar remember;) haha… Maarre ben geen az-fan hoor! Ik zie je morgen! Fijne avond!!

x

zo wat een geklets weer allemaal :smiley:

heb vandaag tot nu toe alles binnengehouden… alleen kramp in mn maag… ach ja, ik lig heerlijk op de bank in het zonnetje met een boek. is ook niet verkeerd! :wink:

jullie allemaal leuke dag gehad? :stuck_out_tongue:

Pfff ik ben al de hele dag druk bezig met het schrijven van een rapport, bah!
Mn hele kamer is al netjes :wink: Heb mn beddegoed verschoond, stofgezogen, gestoft en opgeruimd… ROG (rapport ontwijkend gedrag :p)
Alles om maar even niet aan dat rapport te zitten… Maar ja het moet wel morgen af, dus nu nog maar snel schrijven, bah!

succes!!!

Dank je! Kan ik wel gebruiken! Zucht…

@ Kelebek:
Succes met je rapport. Hopelijk schiet het een beetje op :confused: !!!

@ Cynthia:
Huntelaar is momenteel het grote voorbeeld bij de kleine. Alleen…hij moet nog een beetje oefenen :smiley: Ben zelf meer voor Van Nistelrooy…Brabant he!

@ Nur:
Lekker op de bank in de zon is niet verkeerd. Beter dan in een plensbui op het voetbalveld :frowning: .

Begin nu eindelijk een beetje op te schieten, maar heb er gewoon geen zin in om te schrijven, zijn nog zoveel meer andere, leukere dingen om te doen…bah! Ben vandaag niet zo gemotiveerd, maar ja het moet helaas voor mij wel vandaag af! gaat ook wel lukken hoor… maar had op zich best vanmiddag al klaar kunnen zijn, maar ik ben steeds met andere dingen bezig…

Ja soms heb je van die dagen waarop je liever ff niets wil… alleen heb ik die de laatste tijd te veel…wordt hoog tijd dat de zon weer gaat schijnen, wordt ik weer wat actiever :embarrese!