Hoe smaken tijgernoten? ![]()
Ken je dat echt niet? Ik heb de smaak Bacon+Kaas⦠Heerlijk!!!
X
Is niet het leukste werk, die mailing, klopt!
Kom hier ook voor geen meter vooruit. Iedere keer telefoon, man weer binnen, en daar sta ik dan met mijn stofzuiger. Kan er slecht tegen als ik niet door kan werken. Grijp dan niet naar iets te snoepen maar naar de sigarettenā¦zuchtā¦kom er nooit af zo!
Die smaken echt veeeeeeeeeeeeel te lekker Xander, als je er eenmaal aan begint MOET die zak leeg!!
Haha inderdaad Mar⦠Bij mij gaat die zak ook wel leeg vandaag!!! Sigaretten die raak ik niet aan⦠Gelukkig scheelt ook een hoop geld ;). En straks komt je zoontje ook nog thuis⦠Dus dan zal je wel helemaal geen tijd meer hebben voor de stofzuiger denk?
x
whoeii ik ken vriendgeval nu 3 maanden ![]()
Is mooi weer hier dus hij zal wel met de buurjongen gaan voetballen, zijn constant aan het trainen voor een hard schot
! Begint al te komen want hij had vorige week op school door een ruit geschopt. Kreeg het advies van de juffen om thuis de ramen dicht te spijkeren
. Gelukkig was het een ruit in het oude schoolgebouw, moet toch afgebroken worden.
trouwens, moet dat gepraat over tijgernootjes nou? heb ook een zak staan maar om er aan te denken protesteert mn maag weer⦠vriendlief is erg gemeen, mag nog steeds van hem alleen maar aan simpele rijst en droog brood e.d.
niet leuk
Sorry Nur, zullen niet meer over lekkere dingen praten. Gaat het wel weer wat beter nu, of kan je nog niets binnen houden. Mijn schoonmoeder kwam enkele weken geleden ook ziek terug. Is zelfs nog naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek.
Moest wel lachen om die kleine, die durfde niet bij haar in de buurt te komen, dacht dat ze vogelgriep had :D. Ook iets opgevangen maanden geleden en dat blijft erg lang hangen bij hem.
Geloof dat ik nu op de solotoer ga :sad:
Ja sorry was ff bezig! Maar ben er alweer!!! ![]()
Haha kan me wel voorstellen van die vogelgriep!!! Kinderen denken dan toch al vaak dingen die ze pas hebben gehoord! Vind het jammer dat ik nooit een klein zusje of broertje heb gehad! Ook geen neefjes en nichtjes etcā¦
X
Ben je helemaal in je uppie dan?
Heb alleen een broer, maar hij is 7jaar ouder⦠Verder zijn mijn ouders beide enigst kind, dus heb ook geen ooms, tantes en neefjes + nichtjes!!! Ben ook nog geen tante, want mijn broer wil nog geen kinderen⦠Verder geen opaās, en nog maar 1 omaā¦
Haha dus mijn familie bestaat uit 2 ouders, 1 broer en 1 oma⦠Lekker makkelijk. vergeet je nooit iemand!!
X
Bij ons is het net omgekeerd, mijn broer is 7 jaar jonger, hij heeft 1 kind. Heb ook nog een zusje, zij heeft 3 kinderen.
Mijn man heeft 2 zussen met allebei 2 kinderen. En 1 broer, hij heeft 1 kind. En nummer 2 op komst hoorden we gisteren. Wordt dus weer tante.
En dan van beide kanten de ouders nog. Geen opaās en omaās meer :sad:.
Misschien is het ook wel lekker dat mijn familie zo klein is! Nooit gezeur!!! Alleen met mijn oma is er altijd een hoop gezeur! Ik heb het idee dat zij mij niet mag!!
x
Zo dames, lekker puntjes aan het scoren? Cynt, als je je verveelt mag je mij wel ff komen helpen, moet de administratie van maart nog afsluiten, en heb officieel nog 3 kwartier!, Zal wel overwerken worden!
Xx Mar
@Mar: Ik kom eraan!!!
x
Okee dan, ik zet de deur open!
Xx Mar