Alvast een fijne verjaardag Beppie!!!
En dank je…weet ik ook meteen wat ik ben…OUD…ben nl. een jaartje ouder dan jij…:laugh: :laugh: :laugh:
Alvast een fijne verjaardag Beppie!!!
En dank je…weet ik ook meteen wat ik ben…OUD…ben nl. een jaartje ouder dan jij…:laugh: :laugh: :laugh:
Dames, wat is oud? De duvel is oud, zeggen ze.
Je bent zo jong als je je voelt en ik kan het weten
want ik ben “pas” 57!
Beppie, jij alvast een hele fijne dag toegewenst en nog vele gezonde en gelukkige jaren en veel plezier hier op dit forum.
![]()
Groetjes Roanna.
@ Roanna:
Heb er ook absoluut geen problemen mee, voel me meestal nog 18, behalve na een avondje stappen
.
Iedere leeftijd heeft zijn charme zullen we maar zeggen!
Precies! Zo is dat!:whistle:
Groetjes weer… Roanna
Ik weet dat mn leeftijd niet klopt als ik in de spiegel kijk!! Ik ben nl 18!!! Maar mn gezicht is al ouder dus ik weet het dan ff niet meer:p!!
Nee zonder dollen meiden, ik ben niet oud, maar qua leeftijd begin ik er eindelijk een btje bij te horen:laugh:!!
![]()
Ok meiden, de eerste stap is er, mijn hubbie heeft een week vrij gevraagd in juni!!! Als dat goedgekeurd is, dan gaan we gerichter opzoek, maar het lijkt al wel een btje duidelijk te zijn(kwestie van goede stuurvrouwskunst:p)!
Houd jullie op de hoogte
![]()
Kusadasi???
Annemiek: Alvast GEFELICIFLAPSTEERT!!!
![]()
Mar: Jij snapt het weer helemaal!!! Heb al driftig rondgekeken, en ja het gaat er al wel op lijken!! Hubbie heeft vrij gevraagd voor half juni, ik weet dat ik het kan nemen, dus let’s wait and see!!!
![]()
@Beppie, Dogum günün kutlu olsun.
Een gezellige dag gewenst met familie en vrienden.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN…
…
HIEPERDEPIEP HOERA!!!
Beppie gefeliciteerd en een fijne dag! En natuurlijk hoort daar een bloemetje bij…
@Beps: HAPPY BIRTHDAY!
XX
GEFELICITEERD BEPS ! ! !
Love you all!!!
![]()
We Love You 2!
Wat een rust hier zeg!!! Lekker dan… Ik heb niks te doen, en niemand die hier ff gezellig komt kletsen!!!
Marion, Sev waar zijn jullie???
X
HIER BEN IK
!!!
JEEEEEEEHHH… Verveel me!!!
X
Arme meid, wil er niemand op vakantie???
Nee… En als ik me verveel ga ik eten … Heb dus ook al een zak tijgernoten gehaald!!! Het is echt rustig… Ik moet nog wel een hele mailing vouwen… maar dat is een pokke klus… Heb er vanmorgen 75 gedaan. Moet er nog 75 en dan volgende week nog 350…
X