Estore om ons wat bezig te houden 2

Nou, ik vind het knap van jullie. Ik durf zoiets nou niet he!

Ik heb al jaren autorijbewijs en zelfs auto rijden, durf ik niet meer. Wel stom van me hè? Ik was ineens het zelfvertrouwen op de weg kwijt.

Groetjes en morgen veel plezier met z’n allen.
Roanna :wave:

@ Roanna:
Helemaal niet stom, heb zelf precies hetzelfde! Ben ook geen held meer op de weg. Zo hier rond de kerk geen enkel probleem, maar zet me niet op de snelweg rond Amsterdam bijvoorbeeld want dan krijg ik het spaans benauwd. Gaat me allemaal te hard en is veel te druk.

En wat die motor betreft. Is bij mij bij lessen gebleven, examen was aangevraagd toen 2 vrienden een motorongeluk kregen. Een daarvan behoorlijk ernstig. Nog niets aan de hand want dat kan met de auto ook gebeuren. Bij de rijles daarop waaide, en regende het heel erg, en op de snelweg maakte ik zelf bijna een schuiver met 120. De schrik zat er toen wel in. Misschien was ik er wel overheen gekomen als ik direct door had kunnen lessen maar kwam toen met mijn pols in het gips. Ben ook nooit meer begonnen. Heb er niet echt spijt van maar moet wel zeggen dat het wel ooit begint te kriebelen als mijn vriendin op haar Harley hier komt aangereden ;).

Owh!!! Kicken, zeker met het geluid van die Harley!!!
Zonde dat je dat is overkomen hoor!!

Roanna, waarom neem je niet een paar lessen?? Gewoon doen hoor, dat gebeurt nl wel vaker!!

Nou ik hoop dat bij mij alles goed gaat en ik veilig km ga maken!!
:wave:

Hebben jullie nog 1 april grappen meegemaakt? of zelf gepleegd? :stuck_out_tongue:

Nee helemaal niets, ik had me erop voorbereid maar helaas!!
De puber is er dan ook niet, mss dat die anders nog wel iets had uitgehaald. Mijn hubbie en ik iig niets en de mensen om ons heen ook al niet(zijn wij zielig he!)

Ik heb ook niets meegemaakt, ohw ja 1 ding. Ik kwam op de site van mijn studentenvereniging en stond ineens dat ik een 2e waarschuwing had gekregen, wegens brutaal taalgebruik ofzo en bij een derde waarschuwing zou ik een boete krijgen en wordt je lidmaatschap verbonden… Niet ingetrapt :stuck_out_tongue:
Maar lees net alle reacties die erop zijn geweest, hahaha!
Maar verder heb ik helemaal niets van 1 april meegekregen, kwa grapjes…

hahahaha

Wel een leuke gehoord. Mijn zus is jarig op 1 april. Ze is begeleidster van een jeugdvoetbalteam. Voor de wedstijd begon had ze de kinderen getracteerd op een doosje smarties. Ze had de smarties eruit gehaald, maiskorrels er ingestopt en een briefje met 1 april.
Na de wedstrijd kwam de echte tractatie maar de helft van de kinderen geloofde niet meer dat ze echt jarig was :wink: .

Was trouwens ook zo met haar geboorte. Was een maand te vroeg, niemand geloofde mijn vader toen hij het nieuws kwam vertellen. Kregen dan ook geen bezoek die dag omdat iedereen dacht dat het een 1 aprilmop was :laugh: .

ja het was half 5 's nachts, ik zat duf te zitten om te wachten tot we opgehaald werden naar het vliegtuig… zegt zusgeval opeens: je veter zit los… schiet niet op dus want ik trapte er flink in :wink: tja dat is natuurlijk leuk als je lekker aan het slapen bent… en alle nederlanders die ook stonden te wachten moesten keihard lachten… lekker slim

Das wel lachuu!! Nee het eerste jaar dus dat er niets gebeurt is!!

SEV: Hoe ist nu?? Laat ff wat horen meis, denk steeds aan jou en je familie!!

Pff zo net ff biologie examen gehad… en mondeling engels… Vind die mondelingen maar niks… :S

Zijn de examens nu al begonnen, dat wist ik niet.
Of heb je deelexamens?
Succes met de rest van de examens.

Ik, ben blij dat ik dat niet meer heb.

gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Wij hebben nu de “gewone” laatste examen…
En in mei is de Centrale Examen…

Pff… ben echt blij als dit afgelopen is…

Morgen heb ik verzorging en koken…
Dat valt gelukkig altijd wel mee…

hier ben ik ook nog eens !

Mn katje is sinds gisteren beginnen drinken en vandaag terug naar de dierenarts geweest en hij heeft weer hoop! Wss is hij zo omdat de testen op toxoplasmose positief zijn en doordat hij cortisone heeft gekregen en heeft hij er slecht op gereageerd ! Sinds vandaag eet hij al weer een beetje en is het afwachten want de dierenarts wou hem zeker niet laten inslapen zolang hij is zoals nu ! Iedereen is hier superblij !

wou ik even laten weten…

groetjes xxx

Gelukkig Sev!! Goed nieuws dus!!! Ben blij voor je, en ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt!!

X

Inderdaad goed nieuws Sev!!!

Ben erg blij voor je Sevgilim. Je dier laten inslapen is een van de ergste dingen.

Daar heb je helemaal gelijk in Fransijn! Ik heb vroeger in 1 week 2 honden verloren… Dat was echt een enorm dieptepunt in mijn leven!!

X

Sev: TOPPIE!!! We zijn allemaal zo snel met het inslapen, ik ook soms! Maar ik doe altijd dat wat de dierenarts zegt. Zij hebben er zicht op!!

Zo nog 1 dagje en dan…JARIG!! Word ik echt oud!!!

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en de steun! Natuurlijk heeft hij ook een pijnstiller gekregen die 4u werkt en om de 2 dagen mag hij er een nieuwe hebben als hij het zou nodig hebben… De dierenarts zei ook dat we niet té enthousiast mochten zijn ook natuurlijk, dat er altijd nog iets kon zijn waardoor het kan mis gaan maar voorlopig hebben we hem nog bij ons en heeft hij geen pijn en word hij goed in de watten gelegd !

@Beppie: ik wens je alvast een gelukkige verjaardag !