Estore om ons wat bezig te houden 2

Sterkte Sevgilim!!!

Sev, ik hoop dat het allemaal meevalt, wat er ook moet gaan gebeuren dus!! Dat jullie het juiste kunnen beslissen voor de kat, want die is die die lijdt en jullie ook maar anders. Dikke knuf en kus enzo en heeeeel veeeeel sterkte met wat er ook moet!!!
:wave: Annemiek

Ja precies… zo denk ik ook… Ze zei ook van… Dat hij welis met een meid op de foto ging en praten enz… Maar dan denk ik… het moet wel bij z’n werk… Hij moet wel die meiden op de foto krijken…

Dus ik maak er niet zo’n probleem van… Vind het wel super leuk dat ie over mij vertelt heeft :D:D:love:

ik ben terug van de dierenarts… Véél hoop hebben ze niet meer… Ze is uitgedroogd, eet, drinkt niet meer en zakt door haar pootjes…
De dierenarts raad aan van het weekend af te wachten en ev. nog een baxer voor vocht in te brengen maar de toestand zal niet verbeteren. Maar hij wil gewoon het weekend nog even afwachten met de medicatie die we hebben gekregen en maandag zal beslissend zijn, ofwel morgen als het echt niet meer gaat …

blijf aan jullie denken, je moet er wel aan denken wat voor het beestje het beste is, das het enige dat telt dus!!

Sterkte voor jou en je familie met dit moeilijke weekend!
:wave:

@Sevgilim: Jeetje wat een verhaal… Hoop uiteraard voor jou dat het goed komt, maar voor het beestje zelf misschien ook niet… Het gevoel bij dat soort dingen is dubbel. Ik weet nog wel dat mijn opa (is wel iets anders) al 3 weken in coma lag, dan hoop je dat het nog goed komt, maar je weet dat het beter is als hij stopt met ademen… Omdat het voor die persoon/dier zo ook geen leven is!!!

Ik leef met je mee meis!!

X

i know, beste is het spuitje volgens iedereen maar toch blijft het moeilijk die stap te zetten ! Zit hier al een uur te huilen als een klein kind en wil het niet :frowning:
Mn kat heeft zojuist wat gedronken, we hebben hem de medicatie gegeven die hij moest en onmiddelijk heeft hij alles water én medicatie overgegeven, dusja, als hij het water al niet kan inhouden…
Het is moeilijk, hebben ze met de papfles groot gebracht omdat de moeder overreden was als ze 2 weken waren, heb je daar toch een band mee (klinkt mss stom).
Ik ga dan maar eens, zal hem nog eens (laatste keer?) stevig vastnemen.

Tot later …

sevgilim

Sev: Klinkt niet stom dat je een band hebt met je beesten!!! Ik heb zelfs een band met beesten van vrienden omdat je er iets/veel mee hebt meegemaakt!!
Ja het is moeilijk, en dat blijft het een poosje, maar het gaat niet om wat jullie willen, maar om wat het beste is voor het diertje!! Pijn en ziek en lusteloos is voor niemand fijn!!

Nogmaals, ik hoop dat alles snel gaat en dat jullie dan geen beslissing hoeven nemen, maar anders zal ik aan jullie denken enzo!!
Dikke kus en knuf

HEEE Waar is iedereen??
Ik moet zo rijden!!! Ben giga nerveus!! Weet het niet meer, en dan gaat het hier ook nog eens regenen:(

Tot straks dan maar

Zo dan, ik heb ff een week terug zitten lezen van jullie, ik kwam nog niet zo vaak op dit topic, maar jullie maken hier ook heel wat mee, zeg.
@Sev, sterkte met je poes, ik heb er zelf ook drie, en hoop zulk soort beslissingen nog lang niet te hoeven nemen. En een hond. Dat is helemaal m’n kind. Vroeger heb ik wel eens een hond af moeten laten maken, en ik vond wel, dat de tijd voor “de” beslissing moeilijker was als toen “het” uiteindelijk gebeurd was. Dan weet je dat het beest geen pijn meer heeft. Maar laat haar nog maar ff lekker voelen dat je van d’r houdt. En veel sterkte.
@ Wat is er met Franka???
Xx Mar

Rustig blijven Bep, Komt allemaal goed! Hier schijnt de zon, zal ik hem jou kant opsturen?
Xx Mar

Ja doe maar, mn pak zal wel waterdicht zijn, maar het idee he, das gewoon minder!!
Nou ik laat het wel weten, en anders worden jullie morgen gewoon gek van me als ik er niet over kan ophouden dus!!!

@ Beppie:
Hoe was het gegaan? Meegevallen? Wat zijn die dingen zwaar he?

En Bep, kom je nou morgen op de motor?
En was de zon op tijd gearriveerd?

Meegevallen??? KICKEN!!!

Ik mocht in mn eigen auto heenrijden, hij reed de motor naar het parkeerterrein waar we gingen rijden. Reed op een grote brommer(een nighthawkje 250). Alles ging redelijk, bochten draaien, een de grote slalom. Ook de remtest ging eigenlijk heel goed. Mn instructeur was erg tevreden. Hij zegt dat ik er aanleg voor heb.
Na de les vroeg hij of ik hem vertrouwde met mn auto? Ik nog onschuldig: Ja hoezo?? Nou ik vertrouw jou wel met mn motor dat je hem zelf terugrijd naar de rijschool(toch een minuut of 10 rijden op de openbare weg:) )

KICKEN DUS!!!
Vrijdag weer en dan komt het vervolg!!

Trouwens de hele les droog, thanks Mar

Goed joh :D, je hebt echt de smaak te pakken he? Is ook ECHT kicken! Op naar les 2! En voor je het weet rijd je op je eigen motor rond.

Kan niet wachten!! Zit net hubbie te vertellen dat ik het liefst nu weer ga!!
Hebben zelf een chopper(Yamaha Dragstar 650) En ik kan idd niet wachten tot ik mag voelen hoe die rijd!!

Nou als ik vrijdag geweest ben laat ik het wel weten!!

Hoop het! Wij willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van je vorderingen :D!

Moet heel wat gebeuren waardoor ik niet over 15 lessen mn papiertje heb(zolang denkt hij dat ik nodig heb!!) :laugh:

Is meestal zoiets ja! Weet nog dat de instructeur bij mij na een les of 7 het examen aan ging vragen! Was toen een wachttijd van ongeveer 6 weken.