Estore om ons wat bezig te houden 2

Nou mijn eten was lekker hoor! 3 broodjes en daarna chips haha… We hadden gister een zak paprika chips gehaald… HEERLIJK!!!

X

Snoeperd :laugh: :laugh:!
mmmmmmmmmmm…paprika vind ik de lekkerste chips, en dan nog met een lekker dipsausje…

Haha nee dipsaus hadden we niet… maar ja nu is die zak leeg, en hebben we alleen nog snoepBANAANTJES en kikkertjes… Maar ik wil nog meer chips!!

X

Ga lekker een boterhammetje eten met een gekookt eitje en tomaat…mmmm

Dat eitje is wel lekker, maar die tomaat baaaahhh…

Nee ik ben meer van de lekkere dingen!!

X

Zie net dat er een berichtje is, van iemand die mijn vriend kent… Pff… Ben zoo benieuwt wat ze tezeggen heeft… Goed of Slecht :sad:

Wat er op het topic van Franka staat !!! :eek:
Schrik me rot…

Nou, ik hoop natuurlijk dat het positief is.

Tomaten zijn lekker, vind ik tenminste . Vooral die plakjes in Turkije, met gesmolten kaas of kruiden…mmmmmmmmmmmmmm. Of gevuld met rijst enz.

Dat meisje heeft daar gewerkt in het Animatie team… En hij was in hetzelfde hotel Fotograaf… pfff… ben zo benieuwt en beetje bang…

Ja, dat van Franka is natuurlijk erg schrikken. Maar we weten nog niet precies hoe het zit. Ben wel even op lokum gaan lezen.:turkey: :NETHERLAN

Effe rustig afwachten Yoella. Het zijn niet allemaal players in Turkije!!!

Nee, ik weet het ook wel… Maar wil gewoon graag weten of hij sirrieus tegen me is, en dit is natuurlijk perfect om het te weten te komen…

En ik vertrouw hem echt 100%, want in z’n msn naam staat ook i love yoella, askim… dus als hij met andere meiden chat, zien ze het allemaal…

Maar toch wil ik het weten… haha…
( soms is het goed om te weten wat hij uitspookt, en soms ook niet… denk ik… )

Snap je wel hoor :D!
Vind het alleen zo rot voor je als je nu gaat stressen en er later blijkt dat er niets aan de hand is.

Hahah… Don’t worry… :wink:

BACK !!!

Straks naar dierenarts, niet voor mij wel te verstaan :stuck_out_tongue:

Denk aan je!!!
:wave:

@Sevgilim: STERKTE MEISSIE!

@Yoella: Niet al te druk maken, inderdaad als zijn msnnaam al heeft met I love Yoella… dan zit het wel goed joh!!!

X

Het zit ook goed !!! :smiley: gelukkig…

Hij heeft foto van mij laten zien, vertelt dat hij een heel mooi meisje uit nederland heeft enz. Maar hij heeft ook aan dat meisje gevraagd of ze mee uit ging enz… Maarjah, dat weet ik aan de ene kant ook wel. Voor de rest valt het allemaal onwijs mee…

Dus ben helemaal gelukkig… :smiley:

@Yoella: maar dat uitgaan betekend waarschijnlijk niet zoveel hoor!! Ik ben ook zo vaak uitgeweest met jongens die een vriendin hadden, en gewoon zin hadden in stappen…

X