Estore om ons wat bezig te houden 2

@Sev: Inderdaad het is erg lekker om ook andere meiden er eens over te spreken. Gelukkig heeft mijn beste vriendin ook een relatie met een Turk, dus met haar kan ik er erg goed over praten! Maar het is ook erg lekker om gewoon ff jullie mening te horen!!!

X

Nog niet zo erg veel, geiten gemolken en probeer te poetsen :D. Zoontje is vandaag vrij van school (studiedag voor de juffen) en dan valt het soms niet mee om wat gedaan te krijgen!

Bedankt Beps, en ook Cynth ! Ben ook al meer op mijn gemak maar ik ben zooooo een twijfelaar als het op een relatie aankomt! Ben eenmaal bedrogen geweest en dan nog hier op het forum te weten gekomen, dan nog niet uit zijn eigen mond !

Nu, sevgilim mag voor het weekend nog gaan werken. Om 13u begin ik en om 16u moet ik naar een speciale dierenarts met mn kat. Die is 9 jaar, blind, en eet en drinkt de laatste dagen niet meer. Zijn vacht staat dof en hij loopt niet meer, en als hij dan eens rechtstaat, is het net een gans die waggelt… En hij komt de garage niet meer uit. Kan zijn dat ze zeggen dat ze hem een spuitje moeten geven… Gaat me wel erg veel pijn doen om die beslissing te maken maar het beestje kan moeilijk afzien ook vind ik…

Inderdaad, als ik het zo lees, is het voor je kat misschien ook maar beter om het leven te laten. Hoe hard het ook klinkt, voor het beestje is het ook geen leven zo. En doordat hij al niet meer drinkt en eet, wil hij het misschien ook niet meer zo!!!

Ik wens je alvast veel sterkte toe met je beslissing meis!

Ik moet morgen ook werken, beginnen om 7.30 tot 17.00 bij de slager… Helemaal geen zin in eigenlijk maar goed nog ff, en dan zeg ik mijn baan daar op!!

X

Dat is het enige dat wij als baasjes voor onze huisdieren kunnen doen, Sev!! En ja, moeilijk, dat weet ik!! Sterkte straks!!

Marion, de mannen zijn hier weg dus ik kom eindelijk ergens aan toe!! Heb dus van alles al gedaan, en ga zo met een vriendin lekker ff het dorp(stad) in!! Noem het altijd dorp, is makkelijker hihi!!

Zo ff de IS weer aanpakken, het was was, maar ja zoals altijd, langer dan een uur of 12 duurt dat niet!! Het is ook niet voor niets een Verleden Tijds vervoeging!!
:wave:

Ja idd, we moeten hem nu drinken geven via een spuitjes in zijn mond en hopen dat hij een paar keer kan slikken… Gisteren heeft hij een vierkant centimetertje kip opgegeten, is ook al, maar lang niet voldoende !
We zien wel wat ze zeggen, maar als hij teveel pijn heeft zullen we het hier thuis met zn allen hier moeten bespreken…

Beppie, amuseer je in het dorp ! Koop maar leuke dingen :wink: je verdient het !

Cynthia: werk jij in een slagerij? En dat reisbureau ? Is dat je stage dan van school ?

Marion: mn moeder zegt ook altijd als ik thuis ben dat ze nooit iets gedaan heeft :smiley: hehe, we gaan namelijk altijd de stad in en samen iets gaan drinken van moeder tot dochter :wink:

Heel begrijpelijk Sev dat je snel aan het twijfelen gaat na wat je hebt meegemaakt. Moet dan weer leren om iemand te vertrouwen.
Gelukkig is niet iedereen zo als je ex, dat moet je niet uit het oog verliezen. Ik weet dat het heel moeilijk is maar je moet toch proberen hem te vertrouwen. Wantrouwen kan een relatie ook kapot maken.

ja idd Marion, hij weet van mn ex die me heeft bedrogen en hij keurt het zelf niet goed ! Maar soms vind hij het vervelend als ik vraag wie is er ? Girl or boy ? Mijn vriend zegt dat hij niet jaloers is maar hij vraagt me ook telkens met wie ik uit ga, of het een jongen of meisje is en naar waar ik ga haha en als het goedgekeurd is dan mag ik gaan :wink:
Nu, volgens mij hebben we niet echt geheimen voor elkaar. Eentje had hij voor mij omdat hij zijn gsm had verkocht om zijn busticket naar Antalya te kunnen betalen vorige maand omdat we daar afgesproken hadden. Ik zei dat ik dat wel ging betalen als ik daar was en dat ik héél boos ging zijn als hij zijn gsm zou verkopen (omdat hij daar al van sprak) dusja, hij heeft die gsm verkocht, kon mn ogen niet geloven toen ik een gsm zag die helemaal niet van hem was maar van een vriend die er ergens wel zijn oude had liggen ! Nou ja, hij heeft het gewoon gedaan om me niet te kwetsen volgens mij !

@ Beppie:
Scheelt een hoop dat je in je uppie bent, kan je tenminste doorwerken, heb dan altijd in de kortste keren de boel aan de kant. Mijn man is altijd thuis aan het werk. Veel aanloop van vertegenwoordigers, dus je wordt regelmatig gestoord in je werk, zit er weer iemand aan de koffie. Natuurlijk is dat ook wel eens gezellig. Maar geniet wel altijd dubbel als mijn man een studiedag heeft , lekker ff het rijk alleen.

hehe, maar best dat ons mannen ons hier niet bezighoren ;):p:D

:laugh: Soms niet nee! Maar die van mij weet heel goed dat ik het zalig vind als hij ff van huis is.

@Sev: Ja ik werk op zaterdag nog in een slagerij… En het reisburo is nu nog stage… Tot volgende week vrijdag, en dan per 1 mei wordt het mijn baan, en stop ik dus met werken bij de slager!!
X

Proficiat Cynth ! Moet echt leuk zijn een baan in een reisbureau ! Véél succes !

Beste allemaal: Sevgilim gaat werken ! See u later alligator :wink:

Dankje! Ja het is ook leuk, ik heb nu in totaal 40 weken stage gelopen op 2 verschillende kantoren! Erg leuk!!! Mijn reisje naar Disney is ook volledig gratis!! Lekker hoor :wink: Enne Werkse!

X

waaaaaaaaah jaloers ! :storm: :wink:

Cynthia gefeliciteerd!!
En dan nog wel bij een reisbureau, kom je moeilijk tussen heb ik het idee! als ik hier bij de reisbureaus kijk blijft iedereen lekker zitten waar hij/zij zit!
Komt goed uit voor je :), zit je direct met je neus op de Turkije-aanbiedingen.

Haha precies… Jij snapt het :wink: Ik ga ff eten nu!

Tot zo!!!
X

@Cyn: Eet ze!!
@Sev: Werk ze!!

@Marion: Ook mijn man weet dat ik er giga van geniet als hij lekker een paar daagjes weg is!! Hij moet vaker een paar daagjes voor het werk weg, en dan vind ik het heerlijk als hij weg gaat, maar nog zaliger als hij weer terug is!!
Nu alleen vandaag dus, de puber gaat lekker het weekend met zn vader weg, is ook goed. Maar dan is er geen tijd voor hubbie en ikkes. Er komt een andere puber(vriend van die van ons) lekker slapen bij Miek en hubbie. Is zo fijn die wonen nl recht tegenover de kerk, en daar moet hij het weekend extra dingen voor doen, en hij woont 40 km verderop dus! Dus zondag begin van de middag gaat hij weg en ik ook naar de meeting. Als ik weg ben komt onze puber weer thuis en dus is er geen rust voor ons:(

Nou nog ff en dan komt mn vriendin, gezelli

@ Beppie:
Veel plezier met je vriendin in ‘het dorp’.

@ Cyn:
Eet smakelijk! Kom tussendoor nog ff kijken. Die kleine wil ook zo af en toe, verveelt zich want alle andere kinderen uit onze buurt (2 huizen) zitten op school.