Ik heb hier trouwens een plastic papier gemaakt een hele tijd terug, met alle ‘rare’ tekens erop en hoe je die moet maken, heel handig!
Ik heb zelf een Turks toetsenbord (niet altijd even handig, hahaha) maar ik heb mijn computer ingesteld in Nederlands typen, dus dat houdt in dat ik blind moet typen… Ik kan ook zo weer overschakelen naar Turks toetsenbord;
Tada: ı şğüöç
goeiemorgen beps, ik zie dat je online bent ![]()
@Kelebek: die heks hebben wij hier niet, alleen de drie neefjes van oom donald ![]()
Hebben jullie geen heks die Zwarte Magie heet en Oom Dagobert helemaal dwars zit??
Nou dan heb je idd ook Madame Mikmak niet nee!!
Ja ben online, maar loop ondertussen van alles en nog wat te kuizen!! De ramen enzo vanwege morgen! En omdat ze gewoon moeten, daar had ik oa een weekje vrij voor dus!
![]()
wie kuist nu nog zijn ramen
met zo een weer ![]()
Ik dus!! Het is nu of over een paar maanden. Ik zet mn zin erop, en dan doe ik het, welk weer ook! En trouwens, hier is het droog!! Al een paar uur!
Ook meteen de valletjes(korte gordijntjes) gewassen en gestreken!
Ach zo is een mens druk op de vroege dag!!
![]()
hier komt de regen met bakken uit de lucht !! Had in het begin van de week mn raam gewassen als het zonnetje scheen ![]()
Ja klopt, maar in het begin van de week had ik andere dingen te doen he, mn theorie leren!! Maar nu heb ik iig de binnenramen gelapt, en moet het buiten idd maar ff wachten, het begint nu hier ook:)
![]()
hihi en het zal niet rap over zijn want het regent hier nog steeds ! Vanmorgen in school liep de regen zelfs dwars door het dak !
Stress stress stress: heb zojuist op alle mogelijke zwarte lijsten gekeken van Turkse jongens of dat ik mn vriendje er niet ergens zie opstaan, en momenteel dus niet !
wat voor “zwarte lijsten”? Ik ben een muts op gebied van turkse vriendjes hoor, heb een hollands “vriendje” al bijna 26 jaar(hihi ik word echt oud, hoop ik)
![]()
wel, velen zetten de naam van hun vriendje op internet en vragen of iemand er noge en relatie mee heeft en zo en of dat ze te betrouwen zijn…
@sev, Heerlijk toch als jouw vriend er niet tussen staat!! De mijne gelukkig ook niet hoor! Kreeg zojuist eindelijk weer een keer een smsje van hem, zijn beltegoed is op, en een vriend had hem even wat beltegoed gestuurd?? Maar hij mist me en houdt van me, en telt de dagen af… Dus dat zit wel goed haha!!!
X
Gisteren zat mn vriend ook op msn, korte tijd, er werd aan de deur gebeld en het was zijn buur (meisje) en echt, ik was echt boos op hem ! Zijn bezoek gaat altijd voor, als er mensen zijn… OK, ik snap wel dat hij niet eeuwig op msn kan blijven zitten maar was echt blij dat hij er was en na 5 minuten door die ***** moesten we onderbreken
. Hij zei me wel nog dat het familie was, dat ik niet bang moest zijn en dat hij mij wil maar toch… Ben echt jaloers !
Dat is inderdaad echt klote!!! Ik baal daar ook van hoor! Als mijn vriend 1 week niet smst wordt ik ook helemaal gek!!
X
Toch goed dat er nog mensen zijn in dezelfde situatie… Maar echt, als ik hem hoor, heb ik het zeker er nog eens over, ik moet me toch ook niet laten doen? Als ik zeg dat ik met een jongen uitga dan mag ik het ook horen ! Maar gewoon als je weet dat er een meisje in zijn huis is en ik niet weet hoelang ze blijft… En hij moet studeren ook nog… Dus kan hij niet lang blijven om zijn studies maar plots is er bezoek en ja, zal hij erna studeren! Ok, ik vertrouw mn vriend wel maar dat meisje ken ik totaal niet en weet je ook niet wat ze van plan is… Ben er gewoon al hele nacht mee bezig !
Nu, volgens mij, moest hij wat voor dat meisje voelen of zo dan zou hij niet vertellen dat zijn buurmeisje aan zijn deur staat, toch ? Volgens mij zou hij gewoon zwijgen…
Sev: Inderdaad als het zijn “vriendin” zou zijn, dan had hij je niet verteld dat er een meisje voor de deur stond, dan had hij wel gezegd dat hij moest leren ofzo… Je moet je er niet alteveel om druk maken, snap je reactie wel, zo zou ik ook zijn, maar vaak zijn die gedachtes toch niet juist!
X
ja idd, hoor graag ook eens een ander zijn mening die ook een Turkse vriend heeft. Hier mijn vriendinnen zouden zeggen: zie je wel, het is een turk ! Maar die snapper er niets van ! Ik wacht gewoon af totdat hij terug op msn komt, meestal savonds na zijn werk. Hij heeft sinds kort een job waar hij woont omdat hij geld nodig had. En straks gaat hij terug naar Kusadasi om er te gaan werken. Zal ik hem weer véél minder horen denk ik ![]()
Meiden ik denk er ook zo over!! Of hij nu Turk is of Nederlander, of Belg, hij is een mens, en jullie houden van hem!!
En als hij iets met dat meisje had zou hij er idd niets over vertellen denk ik!
Mijn ramen zijn schoon!!! En het is nog steeds droog!!
![]()
Hallo meiden. Wat een serieuze gesprekken zo net voor het weekend!!
Juist voor het weekend!!! Dan hebben we er tijd voor hihiihihi
Hoest bij jou dan, wat heb jij vanmorgen gedaan?
![]()