Estore om ons wat bezig te houden 2

Donald duck wel, leef nu ook niet in een héél achterlijk land, alhoewel je zo soms eens twijfel hebt hehe. We kennen ook nog: Micky Mousse, pluto, minnie mousse, enneuh al die andere leukerds :stuck_out_tongue: o ja en tom en jerry hihihihi :wink:

@ Beppie:
Weet je toch niet waarom het ooit fout gaat, al is het natuurlijk heel vervelend. Als ze het daarna maar goed oplossen. Dat maakt al een beetje goed! En die speelse blonde lokken, ach ja, begin er ook wat last van te krijgen. Ben ook al in mijn tweede jeugd :wink:.
Trouwens dat met die fijne krullen is mij ook ooit overkomen, was toen een jaar of 18, half jankend ging ik bij de kapper weg. Voelde me net zo’n oma. Had hij ook nog alles veel te kort geknipt. Was ook meteen de laatste keer dat ik daar geweest ben :laugh: !!

Nou je had dus in de donald, Madame Mikmak. Een heks ofzo die had van dat wilde springerige kroeshaar!! Nou zo zie ik er dus ook uit!! De kapper doet zn best, maar ik ben al 2 jaar bezig mn haar te laten groeien en dan wil je een heeeel grove krul, kom je er idd jankend vandaan!
Nou gaat het wennen, maar blij ben ik nog steeds niet!! En niemand moet er ook maar 1 opmerking over maken want ik ga op tilt!!

En Sev, nee je leeft niet in een achterlijk land, wist gewoon niet of dat iets nederlands was, of dat de DD ook bij jullie is!
:wave:

Lieve dames,

Ik ga eventjes naar de video kijken van ‘Lost’ die mn pa speciaal heeft opgenomen !

Tot straks xxx

Zover zitten we hier in België nog niet dat er een heks in meedoet :wink: Mss binnen een jaar of 10 of 20 :smiley:

Is het bij jullie dan toch achter(lijk??hihi)

@ Cynthia:
Zou je voor mij, als je tussendoor tijd hebt, op willen zoeken wat de toeristiek zegt over een hotel in Kemer (Camyuva)?
Bij een organisatie wordt het Simena Holiday Village genoemd en bij een andere Simena Holiday Resort & Spa. De foto’s zijn hetzelfde.
Nou las ik op vakantiereiswijzer dat het hotel uit 3 gedeeltes bestaat. Je zou dan overal gebruik van mogen maken. Maar eenmaal in Turkije bleek dat niet zo te zijn. Een gedeelte mocht bijvoorbeeld geen gebruik maken van bepaalde restaurants, niet in de disco en het amphitheater. Vind het nogal verwarrend overkomen.
Een kennis van ons gaat daar het komend seizoen werken en vroeg of we ook kwamen. Als we besluiten daarheen te gaan moeten we wel het goede boeken natuurlijk :laugh: !!
Vroeg me dus af of toeristiek daar misschien iets over vermeld.

Whahaha wat zijn jullie erg!!!

@Beps: Ik weet wat je doorstaat… Ik laat mijn haar ook al weer een tijdje groeien, ik heb het vroeger een keer iets korter laten knippen… Ik leek serieus wel een jongen! Zooo erg! Kon ook wel huilen!!! Maar die krullen moeten er echt uitgroeien he!!! Heb vanmorgen een spijkerrokje gekocht! ERRUG leuk!! (en dat terwijl ik helemaal niet van rokjes houdt haha)

X

@Marion: Ik heb je zojuist gemaild!

X

Hey Cynthia, dat is snel! Je bent een kanjer.

:sad: Ja ik moet er nu gewoon doorheen, dus nog een jaar of 2 en dan heb ik het overleefd:sad:
Het zal heus wel een keertje ertussen in goed komen, maar je baalt zo!!

Gelijk heb je Marion, dat je je goed informeerd. Stel je voor dat je pcies het verkeerde boekt!!??

Zijn ergere dingen maar zou het wel erg jammer vinden!

@Beppie : hehe soms wel ja, vooral het stilzwijgen… Zoals de vogelgriep bv. Ga je me nu toch niet zeggen dat het juist gestopt is aan de grens met Frankrijk? Daar is België idd wel goed in ! Maareuh, volgens mij qua achterlijke toestanden denk ik dat Wallonië er erger aan toe is :wink:

@Marion? beetje duidelijk allemaal??

X

@ Cynthia:
Ja hoor! Bestaat dus inderdaad uit 3 gedeeltes. Een gedeelte moet volgens de verhalen een andere eigenaar hebben. Moeten wel goed in de gaten houden als we het boeken, dat we de zekerheid hebben dat je van alles gebruik mag maken.

@Marion: Inderdaad maar dit kan je reisburo voor je navragen. Via welke touroperator heb je hem gezien?

X

Heb je gemaild, i.v.m. reclame…hihihihihi

Prima, heb je terug gemaild met andere aanbieders…

X

Heey mensen!
Ik ben ook weer terug!
Ik heb ineens onverwachts morgen en zaterdag vrij :smiley: Ik zou eigenlijk gaan werken, maar dat kan niet doorgaan. Wel jammer voor mn geldinstroom, maar ik heb het de afgelopen weken zo enorm druk gehad, dat et me stiekem ook wel weer goed uitkomt.
En nou zou ik eerst aan school moeten werken een (wij dachten) hele moeilijke opdracht (dus voelde me al schuldig eerst dat ik moest werken), maarrrrrr die bleek toch helemaal zo moeilijk niet te zijn!! :smiley: Dus we hebben em zelfs al af! :D:D:D
Jeej!

Ohw trouwens, heb even bij zitten lezen;
Sev, wij hebben hier een magazine dat ‘Donals Duck’ heet. En daarin staan stripverhalen over een heks die Madam Mikmak heet. :smiley:

Liefs Rieneke