Estore om ons wat bezig te houden 2

Dat moet toch lukken Sevgilim!!

Kan het door het feit dat het een laptop is ? I don’t know, vroeger op mijn pa zijn computer kon ik het ook altijd, nu lukt het niet…

Nee volgens mij heeft dat er niets mee te maken. Op het werk heb ik ook een laptop en daar werk ik ook met die combinaties.

Strange ! Maar het is al eerder geweten dat computers en al die andere technologische snufjes zich allemaal tegen mij keren! Ze moeten echt niets van me hebben en ik kom zot van hen ! heheh

Misschien een stomme vraag maar hebben jullie hetzelfde toetsenbord als in Nederland, jullie wonen in het Franse gedeelte toch? Hoe typen jullie bijvoorbeeld de ç ?

Ik woon nog in het Nederlandse gedeelte, niet ver van Frankrijk, eigenlijk naast de taalgrens, rij ik naar het andere dorp hier naast, spreken ze al gemengd Nederlands en Frans…
Ik typ de ç gewoon die staat onder nummer 9 hier.

Ik kom net binnen, zie jullie dilema, ik kan het ook gewoon hoor:ß

Maar je hebt nog meer codes! Ik ken ze ook niet, als ik ze nodig heb bel ik altijd een collega, die kent ze allemaal!! Maar die kan ik niet bereiken!! En wat betreft jouw C, Marion, ik zou het niet eens weten dus!!

Verder alles goed dames?? Ben vanmorgen naar de kapper geweest. Na het fiasco van de vorige keer(permanent laten zetten, haar verpest, kroes en geen gezicht, wel ff grof dokken, volgende keer dan wel gratis en de verzorgende producten gratis!) toch naar dezelfde kapper terug. Zit wel beter nu, en weer hoefde ik niet alles te betalen dus! Ach denk dat het een eenmalige misser geweest is dan.
:wave:

Zie je, jullie hebben een ander toetsenbord dan wij. Hier staat die er niet op.

@Beps: als mensen bij ons in het kapsalon niet tevreden zijn en ze willen veranderen, word het ook gratis veranderd. Het kan gaan zowel om het knippen, kleuren, permenant, …alles eigenlijk !

O ja ? Maar wacht, ik kijk even beneden op mijn pa zijn computer, is een gewone, mss dat het anders is bij laptop maar ben het al zodanig gewoon dat ik de gewone computercombinatie niet meer weet zitten…

Brb !

@ Beppie:
Dan sta je er zondag bij de meeting pico bello op :banana:

Nee dus, jij een probleem erbij Sev!! Ach zie je nu wel, zo heeft ieder land zn eigen ding. Wij hadden een toetsenbord gekocht, en alle leestekens stonden ergens anders. Puzzelen en puzzelen mijn man en ik en vrienden…bleek het geen amerikaans, maar gewoon een NEDERLANDS toetsenbord te zijn(die zie je nooooooit!!)

Nou suc6 dan maar weer daar in het verre …:wave:

Ja iig een heeel stuk minder speels blond !!! Das weer gecamoufleerd!!
Al weer terug Sev?:wave:

@ Beppie:
Hadden ze de vorige keer dan tegelijk een permanent gezet en geblondeerd?

Ben terug, bij een gewone staat die dus ook wel onder de 9 !

Beps, geblondeerd en permenant ? Maak je je haar van kapot want het zijn twee producten die moeten worden gebruikt die aftrekken… Goede verzorging is wel nodig dan !

Nee! Alleen permanent. Had gevraagt om een grof permanent heeft die muts een heeeel fijn permanent gezet!! Was echt geen gezicht!! Ze hebben er alles aan gedaan om het mij een btje aangenamer te maken, ook mn haar, dus das wel goed. Ze snappen niet hoe het kan, hele delen geen krul, halve plukken geen krul, en het andere deel kroes!
Dat blond=grijs dus, maar dat wilde ik net niet zo neerzetten. Ik ben behoorlijk grijs dus van mezelf, en daar ben ik net te jong voor vind ik!

Maar nu heb ik weer een mooie kleur, en het haar zelf moet gewoon ff door, het komt ooit wel goed zeg maar!

Fotoooooooh :wink:

Nee, ken je het haar van Madame Mikmak, nou zo zo’n beetje!! Ziet er echt niet uit!! Alleen de kleur is wel mooi!! Rossig met een donkerdere onderpartij!

Madame Mikmak ? wie is dat nou weer ?

Is uit de Donald Duck, maar ik weet niet of jullie die ook hebben in België?