Estore om ons wat bezig te houden 2

**GOEDE MIDDAG DAMES!!! **
Nog iemand aanwezig of allemaal druk aan het werk?

Ik ben er ook tussen de samenvattingen door, en echt, dat duits maakt me GEK :ninja: :mad:

Wanneer vertrek je precies naar Istanbul ? Komt je vriend naar daar ?

Goeiemiddag Marion ! ik ben het allebei :wink:

Duits was ook niet mijn favoriete taal :no: had er echt een hekel aan zelfs, dus snap dat je van die opdracht baalt

vooral het typen hier op pc met de ¨ en de § of zoiets, een ander vind ik niet en de druk is veel te groot want het moet morgen binnen ! Ben al de hele dag bezig eraan :mad:

@Sev: Ik ga 16 april… En nee :frowning: Mijn vriend kan daar niet naar toe komen, hij was ook boos dat ik dat had geboekt zonder overleg, en hij wilde dat ik het zou omboeken naar 1 week eerder… Maar dan kan mijn moeder niet. Hij moet namelijk 15 april op zijn nieuwe baan beginnen.

X

Haha Sev: Ik moet maandag mijn complete stageverslag inleveren. Maar ik moet ook nog beginnen hahahahaha… :banana:

X

ai, is wel jammer dat je hem niet zal zien, maar het is een reden te meer om nog een reisje te boeken om naar hem toe te gaan ! Ik had graag nu naar mn vriend toe gegaan maar hij heeft volgende week examen en daarna moet hij naar Kusadasi om een job te zoeken want het seizoen begint gauw weer . En ja, als hij de hele dag moet werken heb ik er ook niets aan, spaar ik liever mn geld om op het einde van het seizoen mss iets langer bij hem te zijn en kunnen we eens naar een andere streek die we beiden nog niet hebben gezien. Vind hij ook altijd heel leuk ! En ja in augustus ga ik met mijn ouders 10 dagen naar hem toe, is nog lang maar het weerzien zal des te mooier zijn ! hihi

Ow Cynth, véél succes haha !

Kan je ze niet vinden onder ‘invoegen symbolen’ hoef je ze maar 1 maal in te voegen kan je later kopiëren. Is wel bewerkelijk!
Ook kan je ze krijgen door de ALT-toets in te drukken met een cijfercombinatie, werkt vlugger als je de combinaties kent.

Bedankt Marion ! Ken je toevallig de code voor die speciale S ? Heb ze ook ooit gekend mareuh … Even snel weer vergeten :stuck_out_tongue:

Zal ff voor je speuren, weet die ook niet uit mijn hoofd!

Heb juist enkele codes uitgeprobeerd en heb nu als ik moet typen op Word een Qwerty toetsenbord !!! Hoe verander ik dat ?? Ben weer goed bezig !!! arghhhhhh:mad:

ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß bedoel je die???

X

Probeer eens ALT+CTRL+SHIFT+S? Bedoel je die letter?

ß = ALT+CTRL+S

@Cynth: ja die bedoel ik

@Marion: lukt niet

druk nooit alt+shift+S dan heb je qwerty toetsenbord :s

marion, lukt ook niet bij mij die laatste ! ?

Inderdaad Control + Alt + s

En anders kopieer je hem toch gewoon hiervandaan. ßßßßßßßßßß

X

Juist Cynth ! hehe nog niet aan gedacht :stuck_out_tongue:
Lukt dus niet op mijn computer …