Estore om ons wat bezig te houden 2

Nou Beppie, fijn te horen dat er nog ff iemand blij met me was :laugh: .

Marion: Wij zijn toch altijd blij met jou!!!

X

Gelukkig… ben ook heel blij met jullie hoor!!!:RockOn: :laugh: :RockOn:

Tuurlijk ben ik blij met je!! Jullie toch ook met mij, nou dan!!!

Ben ondertussen druk aan het koken, moet vanavond nog dingen voor de kerk doen, dus op tijd weg! Puber is net thuis en aan het douchen, dus aan de slag!
:wave:

Ja beps ook met jou zijn we blij!!!

X

He gelukkig, ga ik weer lekker gelukkig slapen vannacht!! Stel je voor, had ik mooi niet geslapen!!

Vind het nog steeds jammer dat ik zondag niet kan… maar ja heb andere verplichtingen… Vanavond even gezellig naar mijn beste vriendinnetje, waarmee ik ook naar Turkije ga… GEZELLIG!!!

Morgenochten naar school, dus het zal wel laat worden voordat ik morgen verschijn!!

X

Moet morgen weer naar kantoor dus ben er ook later.

YEAHHHHH Zaterdagmiddag om 12 uur!!!
Niemand de deur uit, Annemiek gaat op de motor!!!

Zorg dat ik binnen ben dan :laugh: :wink: :laugh:

Veel plezier alvast…

zo, jullie hebben weer flink gebabbeld vandaag terwijl ik weg was ! Ga niet direct alles bijlezen, ben juist thuis van de luchthaven en helemaal gebroken ! De eerste keer in mn leven dat ze me gefouilleerd hebben (of hoe schrijf je het?) Dan nog verkeerde trein genomen, maar eindelijk thuis ! !!

Groetjes xxx

Waar is iedereen vandaag gebleven ?

:wave: Joehoe hier ben ik! :wave:

Ik sta niet meer in de top 10 :frowning:

Gelukkig dat er toch nog iemand is ! Ik moet Drie teksten, in total 6 blz helemaal vertalen tegen morgen, was even die taak vergeten !!! helluuup !!

Van welke taal naar welke taal moet het?

Duits naar Nederlands

Wel, om eventjes volledig te zijn:

Eerst tekst lezen in het duits en alle moeilijke woorden eruit halen en vertalen naar het Nederlands, dan als dit alles gebeurt is, een samenvatting maken in het duits over die teksten … BUEK !:sick:

mooie klote klus Sevgilim!!

Ik ben alweer druk aan het werk! En… Heb mijn tickets voor Istanbul binnen!!! JOEHOE… Nu komt het echt dichtbij!

X

Hey Cynth !

Eindelijk is er weer iemand, is best stil hier! Alles is vertaald, nu alleen nog een beetje in een samenvatting zetten, zijn nog leuke artikels want ze gaan over Turkije !

Oh kijk dan is het inderdaad wel interresant!!! Ik heb het warm… Bah gewoon vies!!!

Het is hier vandaag inderdaad erg stilletjes! Maar ik ben er weer hoor!!

X