Estore om ons wat bezig te houden 2

GEFELICITEERD :laugh: :laugh: :laugh: !!!
En nu de weg op … born to be wild … (zong ik altijd als ik mocht gaan lessen)

Wat sneu voor de puber :sad:

GEFELICITEERD BEPS !!!

NOGMAALS, GEFELICITEERD!!
Wel jammer van de puber!!

X

Ja idd, heel jammer maar die zijn tijd komt ook nog wel ! Hij is nog jong en het zal zeker wel lukken de volgende keer !

Daar gaan we wel vanuit!! Je krijgt 50 vragen en je mag 6 fouten hebben, dan ben je geslaagd. Hij had er 7! Jammer maar helaas!! Volgende week donderdag is er weer een motor examen, en dan mag hij het overdoen, als hij maar betaald(hihi)!!

Maar ik ben daar klaar mee!!! Ik mag gaan rijden! De instructeur gaat me terugbellen om een afspraak te maken en dan ga ik ervoor!!!
Ja Marion: BORN TO BE MILD ehhhh WILD!!!

:wave:

Heb een vraag die ik al heel lang heb en die ik héél vaak zie hier op het forum: Wat betekent iig ?

in ieder geval

Annemiek: Nogmaals GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!

aha ! Bedankt Marion, het mysterie is opgelost, heb ik hier in België nog nooit tegengekomen…

Wij hebben hier wel meer van die afkortingen hoor, dus gewoon vragen als jze tegenkomt hoor!! Komt ook nog wel via msn een heleboel bij

Ha die Annemiek!!
Hoe bevalt de vakantie :laugh: , leuke dag gehad maandag met je vriendin?

Ja heerlijk zover. Gister was natuurlijk een vreemde dag, ik mega-blij en de puber mega-dipperig!!
Maandag was zaaalig. Lekker niets gedaan, gekletst, ontspannen gekletst, heeerlijk gegeten, gekletst niets gedaan, ontspannen, hihihihihihihi

En nu wachten tot de rijschool belt om te gaan rijden!! Ik kan bijna niet wachten dus!!

Geloof ik direct dat het raar was gisteren. Je zou bijna niet blij durven zijn omdat de ander zo in een dip zit. Gunt het die ander ook zo.

En nou idd de weg op want daar is het tenslotte om begonnen. Lessen jullie op een chopper of op een racemodel?

Geen idee. Ik geloof gewoon op een toermotor!! Wij hebben zelf een chopper, die dan uiteindelijk voor mij gaat worden!!! Een witte Yamaha dragstar!! Gaaf ding joh!!

Was idd zo dat ik bijna niet blij durfde te wezen. Ik heb mn autorijbewijs al, hij nog niets. Zolang hij zn theorie niet heeft, mag hij niet lessen, ik mocht dat dus wel!! En hij wacht al hierop sinds hij 12 is!!

Nieuwe ronde, nieuwe prijzen. Ook voor hem gaat het feest een keer beginnen!

Precies!!! En dan gaan we er voor!!!
FF afwachten dus!!!

Wat een rust hier vandaag zeg!!

X

Ja ik kom zo af en toe langs, ben nu echt ff vrij, alleen dingen in huis enzo, maar steeds niemand!!
Was al blij met Marion, maar die is er ook niet meer geloof ik!!

Wat een heeeerlijk weer!! Heb al de hele dag de deur open, en zelfs de IS hangt buiten!!(Bijna was zelfs, nog 1 IS-machine en dan is er alleen nog wat we aan hebben YEAHH!!)

@ Heel mooi dat de is, bijna was is!!!

X

Ja lekker he!!! Ben ik ook zooo blij om. Het duurt nooit langer dan een paar uur hoor!! Dan is het er weer!!