Estore om ons wat bezig te houden 2

Bij ons was het vannacht heeeeele harde onweer en regen… Maar nu schijnt lekker het zonnetje en het is helemaal niet koud… Staat nu wel veel wind.

ik haat onweer!!! Ik dacht dat het net hier ook was, maar het was een motor hahahahaha…

X

het onweer WAS weg en nu hangt die juist boven ons huis :mad:

Nou, hebben hier net ook een pittige bui gehad. Hagelstenen zo groot als knikkers. Dacht dat ze door de ramen naar binnen kwamen…hihihihi

Echt??? Bij ons schijnt bijna de hele dag de zon al… Zal het maar even afkloppen! KLOP KLOP

X

onweer weg, hagel weg en de zon…bijna weg :d maar het blijft toch wel leuk weer !

Cynthia, hoevel ebuks heb je nodig om je naam in zo een kleurtje te zetten en onder welke rubriek vind je dat ?

ff kijken

Kostet: 723,14 ebuks… Maar ik weet niet meer waar het onder staat! Ik had het begin van de maand al gedaan, maar ik was zo slim om gene kleur te kiezen haha!!!

X

hehehehe, nou, nu heb je toch een kleur ? Is dat nieuw ? Is de eerste keer dat ik het zie …

Ik had XanderR een berichtje gestuurd wanneer het in gebruik zou gaan bij mij. Toen ben ik doorverwezen naar Jeroen, en die heeft alsnog een kleur voor me ingesteld!! Ben dus heeeel blij met ze!!!

X

Leuk dat ze dat nog wilden doen !

Ok, heb ook een kleurtje gekozen! Is wel een beetje donker uitgevallen :smiley:

grappig dat het allemaal kan

Vind jullie kleurtjes wel mooi eigenlijk!!
Nou zo naar de laatste theorieles, en om 11.30 EXAMEN!!! Geen idee, ik heb het idee dat alles er wel inzit, maar ik weet het niet, ben bloednerveus!!

Tot straks
:wave:

Véél Succes Beps ! Je kan het en wij duimen allemaal met je mee !

SUCCES BEPPIE!
Gaat je zeker lukken, we duimen met z’n allen voor je.

Duim Duim Duim Duim!! Beppie Succes Meis!

X

@ Beppie:
Hoe was het examen gegaan???

GESLAAGD!!!

Alleen errug zielig, de puber is met 1 fout teveel gezakt!!!
Maar ikke lekker niet(mag toch ook wel blij zijn, want hij is zoooo depri!!)

Nu het rijden nog, we gaan het allemaal zien!!
:wave: