Ervaringen?

Hey meiden,

Ik wilde jullie nog even laten weten dat alles goed is gekomen en dat ik me voor niets druk heb gemaakt! Jammer genoeg zit het er alweer op :crybaby: !!

Aangekomen op het vliegveld van Istanbul meteen gebeld om te vragen of ie er wel stond…want dat bleef mijn grootste angst. Hij stond er met een bos bloemen in zijn handen dus dat was een pak van mijn hart…zo lief. Hij had een leuk hotel in een goede buurt van Istanbul geregeld en we hebben een waanzinnig leuke tijd gehad. We hebben gelachen, gekletst, veel gezien en gedaan… Geweldige tijd. Hoe het verder moet weet ik niet, we zullen zien. Wat er ook gebeurt deze herinnering heb ik en die neemt niemand me af.

Nu weer terug in Nl en weer verder met msnen smsen en bellen. Erg frustrerend dat we niet weten wanneer we elkaar weer zien omdat ik op reis ga. Maar goed ik zie de reis gewoon als een beproeving. Het zal vast een hoop duidelijk maken over hoe we verder willen…samen of niet.

:kus: Roos…

Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!!:slight_smile:
Jammer dat je nog niet weet wanneer jullie elkaar weer zien, ik hoop snel voor jullie!
hoelang gaat de reis duren die je gaat maken?

Hoi Mariska,

Ja was echt erg leuk. ik ga over anderhalve week 3 maanden naar Azie om rond te reizen en vrijwilligerswerk te doen. Hij kan het maar moeilijk begrijpen… Kan ik me ook wel iets bij voorstellen want ik denk dat wij in Nl toch meer kansen en mogelijkheden hebben dan veel turkse mensen op dat gebied. Maar goed… het is wel belangrijk voor mij en heb er geen seconde over nagedacht om het af te blazen… In februari kom ik terug… wie weet kan ik dan in april weer richting Turkije als we nog steeds contact hebben.

Jij woont echt in Turkije begrijp ik? Is het niet moeilijk en werk je daar ook??

groetjes Roos

roos: ik woon nu al weer een tijdje in nl, 3 maanden dat valt nog mee, ik dacht dat je voor een hele lange tijd weg ging!!