Ervaringen Vietnam footprint

Hallo,

Wij hebben al veel rondgesnuffeld op het forum en nu hebben wij een vraagje.
Wij willen in juli voor 3 weken een reis maken naar Vietnam. We hadden een leuke reis gezien, die ons aansprak bij http://www.footprintsvietnam.com/
Nu was onze vraag of iemand ervaringen heeft met deze organisatie?

http://www.footprintsvietnam.com/Tours/Package_travel/A-Lively-Vietnam-in-20-days.htm Dit is de tour die ons aanspreekt.

Groetjes en alvast bedankt

Ik zou hier even kijken. Meer dan 30 mensen hebben hun review gegeven over de organisatie.

Veel succes met de voorbereiding van de reis

Groeten Cor en Wilna:wereld::zon02:>>>

Bedankt,
die site hadden we al gehanteerd en al gelezen. We wouden gewoon nog wat extra referenties, omdat deze allemaal zo goed zijn :teeth: Wat natuurlijk leuk is, maar wouden gewoon dubbel checken;

Hallo Wallie,

Ik kijk even niet naar reviews , maar naar het geboden en de prijs.

Vind het schema en prijs ( is deze ook voor july rondd de 2200 usd ) wel goed voor een complete prive reis met gids alle dagen; niet voor een groepsreis.
Dan is het te duur zonder vliegticket.

ook jammer vind ik dat je op de treinreis van Hanoi naar Hue misschien je cabine moet delen met wild vreemde mensen.
Je heb een 4 persoons cabine.

Welke hotels???
Verwacht je 4 sterren en je krijgt 2 a 3 sterren??

Zou zeker navraag doen naar hotel keuze en deze vast laten leggen.

Maar het schema is goed , maar voor mij met wel wat vragen en opmerkingen.
zoals geschreven, niet gekeken naar revieuws , maar alleen wat ik zou willen weten en veranderen.

grt.
on.

Hallo Ton

De prijs is dezelfde, ook voor juli en het is een privéreis, behalve de tour in Halong, dit is op een boot (Deluxe Red Dragon) met max 10 personen. Het internationaal vliegticket is uiteraard niet inbegrepen in deze prijs.

De hotels heb ik reeds doorgekregen en zijn allen 3-sterren hotels met goede beoordelingen.
Hanoi - Skylark hotel
Sapa - Sunny mountain hotel
Hue - Asia Hotel
Hoi An - Thuy Duong 3 Hotel
Nha Trang - Green Nha Trang Hotel
Saigon - La Jolie Hotel
Can Tho - Hau Giang Hotel

Ton, met bovenstaande gegevens in achtgenomen, is dit een goede reis/prijs?

Hallo Wallie,

Wanneer ik , je de door genoemde hotels bekijk en dan naar de prijs is de het zeker een goede prijs.
Moet je wel vertellen dat ik niet in de hotels heb overnacht, maar vanaf Hue weet ik waar deze staan.

De lokaties zijn helemaal goed, maar kan je dus niets over de binnenkant vertellen.

Ik weet niet of je iets aan het schema mag veranderen , maar ik zou voor de treinreizen baar Sapa en naar Hue iets veranderen. wanneer ik deze reis zou maken en het zou kunnen.

Ik zou een up grade vragen naar een softsleeper, 2 persons cabin , voor de treinreis naar Sapa.

Ook op dag 9 zou ik de treinreis inwisselen voor een vlucht naar Danang en dan naar Hue.
De treinreis is minimaal 12 uur en met wat pech 13 uur of 14 uur.

Kan dit niet dan, jammer, dan blijft het nog een leuke tour en de prijs is helemaal niet gek.
Dus niet echt een reden om deze reis niet te nemen wanneer je met de treinreis kan leven.

gr.
Ton.

Hallo Ton,

Wij kunnen de reis bijschaven en aanpassen naar ons hand.
Fijn om te horen dat de prijs en de tour goed is.

Als er nog tips/aanpassingen zijn mogen jullie het altijd laten weten! Alvast bedankt.

Groetjes